Part 12

2.3K 166 11
                                    

Zastao joj je dah u grlu. Usta su joj se osusila a srce sislo u pete. Nemoguće da je to on. Pamtila ga je kao opustenog momka, u kosulji podavijenih rukava i koznoj jakni, nemarno namestene kose i sa bradom od dva dana. Čovek koji je usao, izgledao je kao sa naslovnice časopisa. Visok, crn, markantan u Tom Ford odelu i sa Roleks satom na ruci. Oči su ga odavale, onaj isti plamteći sjaj. Pogledom je potražio njen, Kalina je osetila čudno strujanje telom, na trenutak je prestala da diše. Dovoljan je bio samo pogled da se seti njegovih dodira, poljubaca, milovanja. Pripadanja pre svega. Znala je da nikada neće moći da zaboravi tu noć ali nije ni slutila da će ga ponovo sresti. Nije uradila to da bi ga ponovo srela. Slomili su joj srce jednom a čovek koji je upravo ušao delovao je kao da bi to mogao da uradi još hiljadu puta.

Prošao pored nje i zauzeo svoje mesto na čelu stola.

,,Je l ugovor spreman?''-upitao je.

,,Naravno.''-dobacio je Marko hladno, trudivši se da bude nonšalantan a u sebi je goreo od zavisti i pohlepe.Dodao mu je ugovor. Luka ga je samo prosledio Kalini. Upitno ga je pogledala, pocrvenevši.

,,Pročitaj ga.''-rekao je dominantno.

,,Molim Vas, ja se ne razumem i nemam nikakva prava više...''-srce joj je lupalo kao ludo, a on ju je prekinuo u pola odgovora.

,,Pročitaj ga i reci mi da li se slazes sa svime sto je napisano.''-nezno je spustio svoju saku preko njene. Svi prisutni su ispratili ovaj gest sa upitnim pogledima.

,,Dajte molim vas, nemojte da pravite saradu od ovoga, Kalina nema više nikakva prava u vezi sa ovom firmom, a ugovor su vaši advokati i sastavljali.''-dodao je Marko besno.

Luka mu je uputio samo jedan preteći pogled, dok mu je ruka čvršće stisla njenu.

,,Dosta. Bez Kalininog odobrenja, nema ni mog potpisa. Jesam li bio dovoljno jasan?''- pogledao ga je pravo u oči.

Kalina se skoncentrisala na citanje ugovora, trudila se da ne misli na njegov dodir na njenoj ruci, na to kako njeno ime zvuči erotično kada ga on izgovori, jednostavno trudila se da zaboravi na sve što je odjednom uragan zvan Luka Martinović uneo u njen život.

U ugovoru je i stojalo ono sto joj je Lazar rekao, firma nece menjati delatnost i nece promeniti ime. ,,Aleksic Pharmacy'' nastavice da postoji.

,,U redu je, što se mene tiče.''-drhtavim rukama, spustila je papire na sto. Luka je uzeo hemijsku olovku iz džepa svog sakoa i potpisao oba dokumenta.

Marko i Dunja su odahnuli.

,,Zadovoljstvo je poslovati sa Vama, Martinoviću, nadam se da ce se nasa saradnja ponoviti jos nekada u buducnosti.''-rekao je Marko pri čemu su netrpeljivost i sarkazam u glasu bili očigledni.

,,Ne poslujem sa nesposobnim ljudima. Znate gde su vrata, Marko.''-odsecno je rekao Luka.

,,Slusaj bre...''-Marko je crveneo od besa.

,,Nemoj da ti se jos jednom odmakne to ,,bre'' jer ce ti biti poslednje, promeni ton i napusti zgradu. U stvari, zahvali se Kalini pa napusti zgradu i vise da te nikada ali nikada nisam video na manje od kilometra u blizini kompanije ili zaposlenih.''

,,Neće se tvoj mali osvetnički plan na ovome završiti, budi sigurna''-rekao je Marko Kalini gledajući je u oči sa mržnjom. Zadrhtala je od te pretnje na šta joj je Luka samo umirujuće stegao ruku a ona mu uzvratila uplituci svoje prste sa njegovim. Cinio je da se oseca sigurnom, one noci pa i sad, ovaj covek je njen pakao i raj.

,,Birajte reči kada razgovarate sa mojom budućom suprugom.''

Svi u prostoriji ostali su bez ijedne jedine reči, sve oči bile su uprte u Kalinu dok je ona gledala samo u Luku.

,,Kog djavola on to izvodi? Je l ovo neka vrsta upozorenja da cu morati da mu se oduzim za sve sto je ucinio? Je l on lud?''-mislila je u sebi Kalina.

,,Sad nas izvinite, žurimo.''-rekao je Luka, izvodeci je iz kancelarije.

Lazar joj je uputio pogled pun pitanja, dok su Dunja i Marko samo sledjeno stojali u mestu, bez glasa.

....

Pustala ga je da je vodi prema izlazu, nepustajuci ni za sekund njenu ruku.

,,Luka, stani, molim te, objasni mi sve ovo!''-izvukla je ruku.

Duboko je izdahnuo.

,,Izvini ako sam bio grub ali ne mogu da poverujem da si konacno pored mene.''-prisao joj, dlanovima obujmio lice i prislonio nezan poljubac na njeno celo.

,,Nisi bio grub, nije u tome stvar, kako si me pronasao? Sta zelis da uradis od ove firme, sta zelis od mene?''-izgovorila je u jednom dahu, polozivsi dlanove na njegove grudi, pomalo ga odgurnuvsi.

,,Kalina, sta sam ti rekao one noci?''-ozbiljno je upitao.

Skrenula je pogled i pocrvenela, flesbekovi u glavi su se redjali.

Uhvatio ju je za bradu.

,,Pogledaj me, sta sam rekao?''

,,Spominjao si zauvek i da ćeš me čuvati ali to ništa...''

,,Znači sve a ne ništa, tako da sada ti i ja, idemo na neko mesto gde nas niko nece uznemiravati jer nas ceka jedan podugacak razgovor.''

Otvorio je vrata svog automobila. Kalina je pomislila da je ona noc dosla na naplatu i odlucila da ne bezi vise od svojih dugova.


Moja tajnaWo Geschichten leben. Entdecke jetzt