Vidjali su se vec par dana, bili su jako skladan par, sati su im leteli u razgovoru o zajednickim temama.
Kalinu je plasila tolika kolicina srece, strahovala je da bi nesto moglo poci naopako i odvojiti je od ovog divnog coveka. Osecala je da je sa njim povezuju mnogo dublja i jaca osecanja nego sa Markom. U njemu je imala ljubavnika, prijatelja i zastitnika. Postovao je svaku njenu zelju, misljenje i ideju. Po pogledu ili pokretu mogao je da zaključi kako se oseća, bila je otvorena knjiga za njega. Osetila je da se nepovratno zaljubljuje u njega i molila se da joj srce ovog puta ostane nepovredjeno.
Odlagala je povratak u Francusku jer su joj dani sa njim bili ispunjeni srećom i ljubavlju. Nije želela da se vrati pod bakino stakleno zvono. Lagala je baku da je produzila svoj boravak u Srbiji kako bi na miru mogla da sprema ispite.
Smislila je svoj mali plan za večeras. Luka ju je pozvao na večeru a ona je odlučila da probudi zavodnicu u sebi. Osetila je njegovu želju u svakom poljupcu i dodiru ali znala je da čeka da ona nacini prvi korak a ona je bila spremna.
Lutala je soping centrom u potrazi za savrsenim vesom za tu noc, zelela je da ga zavede. Imala je prelepu haljinu, zakazala je termin kod frizera i kozmeticarke i ostao je jos taj mali detalj.
Razgledala je izlozene modele kada ju je prekinulo kasljucanje u njenoj neposrednoj blizini.
,,Bacili smo se u promet, vidim?''-rekla je Dunja zajedljivo.
,,Dunja, ne želim svadju.''-okrenula se i pošla prema izlazu.
,,Beži kao i uvek, sakrivaj se iza dubokog džepa svog dečka, znala sam da nisi naivna kao što su svi mislili, pametno si smislila kada i kome da raširiš noge.''-dodala je cinično.
,,Prestani, dobili ste šta ste želeli, osramotili ste me, upropastili moju kompaniju i uzeli novac, uživajte u vasoj zajednickoj zlobi i zaboravite na mene.''
,,Mislis da si mnogo pametna sto si uspela da nas zajebes smuvavsi se onim kriminalcem? Budalo, taj će te sutnuti cim mu dosadis a budi sigurna da cu ja doci da te ispratim kad se cvileci budes vracala u Francusku i uzivacu u tome.''-okrenula se na svojoj visokoj stikli i otisla. Kalina je pojurila u prvi toalet i tresla se od placa.
....
Luka je podigao pogled i dah mu je zastao u grlu. Hodala je kao da je sama na svetu, gledajuci ga pravo u oči. Osmeh joj je ukrasio lice, ugledavsi njegovo odusevljenje. Dobio je iznenadni poriv da zadavi sve muskarce u restoranu koji su se usudili da upute poglede njegovoj devojci koja mu je prilazila zavodljivo njisuci kukovima. Na sebi je imala pripijenu top haljinu boje maline koja je na vrlo zahvalan način isticala njene obline i cipele sa ubistveno visokom stiklom. Kosa joj je bila sklonjena sa jedne strane i blago uvijena. Sminka je bila blaga i isticala je sjaj u njenim ocima.
Prisla mu je i polozila ruke na grudi, zavodljivo ga je pogledala pravo u oči. Zagrlio ju je oko struka. Gledao ju je kao živu lutku, tako nestvarno lepu i elegantnu.
,,Boze, koliko si lepa...''-očarano ju je gledao.
,,Hvala, ljubavi.''-blago ga je poljubila.
Seli su da večeraju, opusteno mu je pričala kako je provela dan izbegavajući da pomene incident sa Dunjom.Kalini se činilo da je sa njim tako lako pričati, da je vrlo elokventan sagovornik i da ume da slusa. Obozavala je njegov smisao za humor i brz um.
Usled vecere, primetila je njegovu uznemirenost, pogledom je pretece prelazio preko drugih gostiju u restoranu.
,,Luka, je l sve u redu?''-upitala ga je.
,,Ne svidja mi se kako te ovi tipovi gledaju.''-izustio je u pola glasa.
,,Zašto? Jesam li uradila nesto pogresno?'-počela je da se osvrće oko sebe.
YOU ARE READING
Moja tajna
RomanceKalina Aleksić je lepa i uspešna doktorka pred kojom je blistava budućnost. Njenu sreću usred priprema za venčanje prekida saznanje o prevari i izdaji njenih najbližih. Povredjena predaće svoje srce potpunom strancu tražeći utehu. Da li će njegov za...