Part 17

2.7K 180 21
                                    

Još uvek u polu snu Luka je ispruzio ruku kako bi je upleo u Kalininu kosu a naišao je samo na hladnu jastučnicu. To ga je odmah rasanilo, ustao je iz kreveta.

Začuo je lupanje koje je dolazilo iz hodnika stana.

,,Kalina?''-izašao je iz sobe.

Ugledao ju je kako se bori sa koferom i vratima, pokušavajući da pokupi sitnice koje su joj poispadale iz torbe.

,,Pošla si nekuda?''

,,Luka...''-ostala je bez reči.

Bilo je očigledno da ju je uhvatio u nečemu, pocrvenela je i spustila pogled.

,,Je l misliš da mi možda duguješ neko objašnjenje za ovo?''-upitao je besno.

,,Moram da odem Luka,žao mi je.''

,,Zbog čega?''-insistirao je.

,,Mislim da smo prenaglili sa odlukom da živimo zajedno, bila je to samo strast izmedju nas i vreme je da se svako vrati svom životu.''-rekla je dok joj je glas drhtao.

,,Ne laži me.''-prišao joj je.

,,Ne lažem, pusti me da izadjem.''-stavio je ruku na vrata i nadvio se na nju.

,,Pogledaj me u oči.''

Držala je pogled čvrsto prikovan za zemlju.

,,Molim te pusti me da odem, izmedju nas nema ljubavi, sve ovo je bio samo dobar seks,nema smisla da produžavano vezu.''

Podigao ju je i prebacio preko ramena.

,,Luka!''-vrisnula je iznenadjeno.

,,Spusti me dole!''-otimala se dok ju je nosio u spavaću sobu.

Bacio ju je na krevet i legao preko nje.

,,Samo seks, kažeš?!''-pitao je sa besom u očima.

Pokušala je da ga odgurne rukama. Uhvatio ju je za zglobove i prikovao ruke za krevet. Spustio je usne na njen vrat i krenuo da je izludjuje.

,,Luka, prestani...''

,,Je l si sigurna da želiš da prestanem?''-povukao je zubima njenu donju usnu.

Prepustila mu se...

...

Ležala mu je u naručju a on je nežno spustio usne na njeno teme.

,,Volim te.''-jednostavno mu je rekla.

Potražio je njen pogled.

,,Ponovi to.''

,,Volim te.''

Oči su mu dobijale najopasniju boju zelene, u njima je gorela vatra.

,,Kakva je onda ono danas bila šarada sa koferom i odlaskom?''-bio je besan.

Izvukla mu se iz narucja, uhvatila njegovu saku i prislonila je na svoje grudi.

,,Volim te, mnogo, neopisivo mnogo, ti si mi jedina sreća i radost, nešto samo moje, najmoje. Ne mogu da dozvolim da te povrede, ako je naš prekid cena za tvoju bezbednost, pristajem.''

,,Ko će me povrediti?''-upitao je zbunjeno.

,,Pa znaš šta se dogodilo juče, mislim da su Marko i Dunja odgovorni za to, ne znam šta sam im toliko nažao učinila ali očigledno imaju razlog da povređuju mene i sve do kojih mi je stalo, ne želim da ti budeš sledeći, uzeću svoje stvari i otići ću večeras ali želim da znaš da te volim...''-donja usna joj je zadrhtala i suze su polako krenule.

Moja tajnaWhere stories live. Discover now