3.Don't be stupid!♥️

44 7 1
                                    

Îmi deschid ochii obosită (şi nu, nu de la razele soarelui) şi simt mirosul de bacon. Asta înseamnă că părinţii mei sunt acasă.Mă scol din pat şi îmi fac rutina de dimineaţă. După câteva minute merg în bucătărie, unde o văd pe mama gătind şi pe tata citind ceva pe telefon.

-Neaţa.-mormăi eu şi mă aşez pe scaun. Dacă vreţi să ştiţi ceva despre mine, atunci eu nu sunt bună de nimic dimineaţa. La propriu.

-Neaţa Shadow!- răspund părinţii mei bucuroşi. Cum pot fi unii oameni aşa de fericiţi dimineaţa? Repet dimineaţa!

În momentul în care vreau să încep să mănânc îmi vibrează telefonul. Hmmm, număr necunoscut... Să deschid sau să nu? Până la urmă decid să mă uit. Îmi deschid Watsapp-ul şi intru pe conversaţie.

"Hei, pisi! Ai pus poza cu mine deja în ramă? 😘"

Oare cine să fie? Cine dracu' i-a dat numărul meu de telefon? Îmi dau ochii peste cap şi îi răspund.

"Hiii! Am uitat. Dar promit că o s-o pun. Acum lasă-mă să mănânc! Dar înainte spune-mi cine ţi-a dat numărul meu de telefon!😒"

"Nu îți spun cine mi-a dat numărul tău. Dar te las. Bye!"

Nenorocitul ăsta! Termin de mâncat, iau lesa şi mergem în parc, unde văd deja de departe "gaşca" mea. Îi dau drumul dalmaţianului, care aleargă spre Destiny şi sare pe ea. Surprinsă de gestul câinelui, ea cade în fund şi Lola începe să o lingă. Prietena mea încearcă să scape din "ghearele" ei, dar dalmaţianul s-a pus pe ea. Între timp ajung acolo şi încep să râd ca o handicapată.

"Nu fii proastă şi ajută-mă!-strigă Destiny nervoasă. Îi întind mâna şi când este pe jumătate pe picioare o las să cadă. Din nou. După ce au văzut
"show-ul" nostru prietenii noştri şi ei au început să râdă.

Jignită, fata se ridică într-un sfârşit şi mă loveşte pe braţ.

-De ce eşti aşa de proastă? Chiar eşti prietena mea?-mă întreabă Destiny şi începe să o mângâie pe Lola.

- Eu nu sunt proastă, eu sunt amuzantă, dragă.- îi răspund.

Mă uit la grup şi îmi dau seama că şi boul este cu noi, a cărui nume încă nu îl ştiu. Cum are tupeul să apară aici?! Îmi muşc limba să nu zic vreun comentariu răutăcios şi tot ce vreau să fac este să savurez ultimele ore din vacanţa de vară. Privirile ni s-au intersectat, dar eu mi-am întors capul uitându-mă la câinele meu. Nu am chef de el momentan...

***
-Ciocolata albă este mult mai bună decât cea neagră! Obişnuiţi-vă cu ideea, fraţilor!-spune Nicole deja un pic nervoasă.

Deci, vă rog, nu mă întrebaţi cum am ajuns la subiectul ăsta stupid.

-Dragă, ciocolata albă este pentru fraieri. Eu tot cred că ciocolata neagră este mai bună.- răspunde Jayden şi el nervos.

- Pe cine faci tu fraieră, boule?! Ai grija cum vorbesti de iubita mea.-zice Kyle încruntându-se la Jayden.

*******
Dacă vă place daţi un "like" şi comentaţi. Vă mulţumim!
La media este Jayden.

Cu drag,
Together_as_one_x♥️

Back to LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum