Nu credeam că o să vină după mine, însă ,ca de obicei, mă surprinde mereu...
-Shadow! Stai!
Mă întorc fulgerător spre el şi îl aţintesc cu privirea. Nu cred că am mai fost aşa "pissed off" în viaţa mea. Cum dracu poate să aibă atât de multe stări şi personalităţi??! Pe bune! Îşi schimbă starea de mai multe ori decât plouă în Londra. Copilul ăsta e EXASPERAANT! Şi de ce trebuie eu să stau la mila lui? De ce trebuie eu să aştept să se transforme în "prince charming" când el va rămâne mereu "broscoiul" ( mă rog...un broscoi cu six pack şi al naibii de atrăgător dar....la naiba Shadow? Unde îţi stă mintea?)
Copilul ăsta nu merită nici un efort!
Dar şi atunci de ce naiba îmi simt inima cum bate când îl văd? De ce , de fiecare dată când îl văd, îmi muşc buza stresată??-Oau!! Da chiar ai forţă,pisi!
Şi ne reîntoarcem la vechiul Jayden, cel pliiin de sarcasm şi de încredere de sine!
M-am întors spre el şi i-am spus clar şi răspicat tot ce aveam de zis. Nu prea mai conta că eram in curtea şcolii şi ne auzea aproape toată lumea.-Jayden ,îţi spun de acum! Tu mă vei lăsa în pace! Nu mai vreau să am de-a face cu tine! Care e problema ta!? Într-o zi eşti drăguţ, în alta te porti ca cel mai mare bou de pe pământ ,şi te umpli de sarcasm , de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat!!! Nu vreau să mai aştept să apară acel Jayden super de treabă , super atrăgător şi cuceritor! Vreau să mă laşi în pace! Ce ai vrut în noaptea aia??M-ai adus la o petrecere , ai dansat cu mine toată noaptea , ai băut ca boul, m-ai dus în cameră şi când eu ţi-am spus că nu sunt pregatita ai plecat ca ultimul retardat! FUCK! Când mă gândesc că te-am lăsat să mă atingi....după atâta vreme cât a trecut!!!!
Jayden părea extrem de derutat.Se uita la mine mirat şi speriat întrebarea i se citea în ochi.Dar eu eram prea nervoasă. Nu mai gândeam coerent.
-Shadow , dar ce..ai...ce ţi-am....
Mă uit la el plin de ură şi dezamăgire.Aşa că i-am ţipat cuvintele în faţă:
-Te urăsc!!!
Şi cu acele cuvinte m-am îndepărtat de el. Nu mai pot. Sunt prea multe sentimente şi amintiri. M-am săturat să mă simt aşa derutată. Credeam că am trecut peste. Urăsc să mă simt aşa. Deşi nu îmi place să admit ,mi-e frică . Mi-e frică pentru că am impresia că nu voi mai putea să trăiesc ca o persoană normală.
M-am dus direct la toaletă. M-am spălat pe faţă şi am încercat să mă calmez. Cred că ar fi cazul să o sun pe terapeută.
*******
Îmi pare atât de rău că nu am mai postat, dar:
1. am avut olimpiada şi trebuia să mă pregătesc
2. am avut multă treabă pentru şcoală.
La media este Ryan.Cu drag,
Together_as_one_x♥️
CITEȘTI
Back to Love
Teen FictionZiua aia. Numai ziua aia e de vină. Ea m-a făcut să mă schimb. Din cauza ei sunt aşa... Am crezut că pot trece peste. Dar aparent nu este chiar aşa uşor. Mai ales că acum l-am întâlnit si pe boul ăsta de Jayden... Eu sunt Shadow Quinn şi asta e pove...