-Ce ar fi dacă am începe totul de la început? De la început început. Te rog, Shadow! Măcar să fim prieteni şi să nu ne mai certăm.-mă roagă el.
E Jayden? Jayden pe care îl "cunosc" eu?! De când mă roagă el așa ceva? Nici nu știu ce să îi răspund...Adevărul e că ...vreau să fiu aproape de el... nu ştiu ce e... nu ştiu ce simt şi încă mi-e greu să îmi dau seama ce simt. Ştiu că îmi va face rău... ştiu că o să mă rănească... ştiu că o să sufăr, dar oare nu merită să sufăr doar ca să pot să îl sărut? Doamne Shadow!!! La ce prostii mă gândesc?!! E un bou! Atât! Dar totuşi....
- Shadow! Spune ceva! Uite, te înţeleg dacă nu vrei să îţi fiu prieten...-era atât de agitat în timp ce spunea asta...mă agită si pe mine. Cuvintele au ieşit din mine fără să vreau.
- Taci odată , în pizda mă-tii!
-Asta înseamnă "da"?- întreabă plin de speranţă. Zâmbeşte strâmb şi ochii lui se jucau cu mintea mea... cred că m-am uitat prea mult la gropiţele lui...Nu ştiu la ce m-am gândit.
La nimic. La el. La tot.
L-am îmbrăţişat. Îi simţeam muşchii spatelui prin tricou. Nu credeam că o să ajungem în această situaţie. Îi simţeam mâinile ferme pe spatele meu. Nu ştiu ce face Jayden cu mine , dar mă calmează. Mă linişteşte. Mă face să uit pentru o clipă tot. Poate reuşim să fim prieteni. Eu îl vreau în viaţa mea.-Bine. Putem încerca.
A zâmbit. Şi nu, nu a fost zâmbetul ăla arogant. Am văzut că "boul" poate fi chiar drăgut. N-am observat că am început şi eu să zâmbesc. Numai după ce m-a strâns puternic în braţe. N-am mai zâmbit de mult. Şi de îmbrăţişat? Cred că după ziua aceea nici nu am îmbrăţişat pe altcineva în afară de prietenele mele cele mai bune şi Adam.
Şi de aici a început totul...
********
Ok. Deci, acesta este un capitol diferit. Ştiu este foarte scurt, dar capitolul următor va fi mult mai lung. Vă promitem.Cu drag,
Together_as_one_x♥️
CITEȘTI
Back to Love
Teen FictionZiua aia. Numai ziua aia e de vină. Ea m-a făcut să mă schimb. Din cauza ei sunt aşa... Am crezut că pot trece peste. Dar aparent nu este chiar aşa uşor. Mai ales că acum l-am întâlnit si pe boul ăsta de Jayden... Eu sunt Shadow Quinn şi asta e pove...