Cine altcineva poate fi decât Jayden? Ufff. Bine, o să încerc să mă comport cât de cât frumos cu el. Dar nu promit nimic. Când mă vede Destiny mă ia în braţe şi îmi şopteşte în ureche să mă port frumos.-Bună, lume...-spun eu încă morocănoasă. Normal....e dimineaţă şi pe deasupra sunt și la ŞCOALĂ.... îmi bag picioarele...
-Doamne, dar ce bine dispusă eşti.- comentează Nicole sarcastică.
-Tacă-ţi fleanca. Ce am făcut noi să ne pedepaească cu şcoala. Suntem o ţară liberă, avem şi noi drepturi ...
-Lume, lume, aveţi grijă că vine curva la ora 12 spre noi. Purtaţi-vă frumos. Mai am treabă cu ea înainte de ore, dacă ştiţi despre ce vorbesc.- rânjeşte Ryan şi face cu ochiul. De ce dracu fac toţi cu ochii. Arată ca şi cum ar fi nişte psihopaţi. Pe bune.
-Tu şi nevoile tale. Doamne. De ce nu îţi găseşti o fată drăguţă? Ai 18 ani! Maturizează-te!- zice Adam râzând pe la sfârşit.
Mă miră faptul că prietenaşul meu nu a scos încă nici o vor...
-Shadow, am uitat să îţi spun că nu mi-ai răspuns încă la întrebarea pe care ţi-am pus-o sâmbătă. Ai avut măcar primul sărut?
Simt cum mi se albeşte faţa şi cum nervozitatea creşte în mine. Doar atunci când mă ia Adam în braţe revin la realitate şi îmi încolăcesc braţele în jurul taliei lui. Lacrimi mi se adună în ochi, dar încercând să le ignor agravez situaţia. Mă smucesc din braţele lui şi alerg spre toaletă.
-De ce nu înţelegi prostule că nu vrea să îţi răspundă.-aud vocea lui Destiny.
Ajung la toaletă şi mă uit în oglindă. Noroc că nu m-am machiat azi dimineaţă. Puh... Uşa se deschide şi intră prietenele mele luându-mă în braţe. Numai gaşca mea ştie ce s-a întâmplat cu adevărat în ziua aceea. Mă rog, în afară de Jayden...
-Shadow, revino-ţi! Nu mai plânge! A trecut. Nu îl mai băga în seamă. Nu merită să plângi din cauza lui.- îmi şopteşte Nicole în ureche.
-Stiu...Și chiar credeam ca sunt mai bine dar aparent m-am înşelat.-răspund eu.
-Ce s-a întâmplat cu Shadow? Are febră? Este bolnavă?- întreabă mirată Destiny.- Hai, capul sus. Doar nu vrei să te vadă cineva plângând, nu?
-Doar am vrut să ştiţi că fără voi două nu stiu ce m-aş face. Mulțumesc!
După ce m-am liniştit şi mi-am şters lacrimile am ieşit din toaletă şi am mers spre clasă. Momentan avem oră de fizică.....materia mea preferată (sarcasm). După 7 ore de tortură avem voie în sfârşit să mergem acasă.
Spre surprinderea mea Jayden este rezemat de maşina mea uitându-se la telefonul lui. Ce vrea omul ăsta de la mine? Să mă bată din nou la cap? Asta vrea?! Înainte să am posibilitatea să îmi deschid gura, se uită cu ochii lui negri la mine făcându-mă să îmi închid gura. Doamne, ce ochi frumoşi. Și părul ăla mătăsos...Oare cum ar fi să-mi trec mâinile prin el.... STOP! Shadow, revino-ţi. Te-a făcut să plângi.
-Înainte să spui ceva şi să mă înjuri, vreau să te rog ceva.... Ce ar fi dacă...
*********
Lume, lume. Două capitole în două zile. Deci, vă rog. Dacă aveţi idei sau ceva de genu puteţi să spuneţi asta în comentarii. Vă mulţumim.
La media este Nicole.Cu drag,
Together_as_one_x♥️
CITEȘTI
Back to Love
Teen FictionZiua aia. Numai ziua aia e de vină. Ea m-a făcut să mă schimb. Din cauza ei sunt aşa... Am crezut că pot trece peste. Dar aparent nu este chiar aşa uşor. Mai ales că acum l-am întâlnit si pe boul ăsta de Jayden... Eu sunt Shadow Quinn şi asta e pove...