8. Let the game begin, asshole!♥️

50 4 2
                                    

Se pare că Jayden chiar nu ştie să accepte un "Nu" ca răspuns...de asta mă şi aflu în maşina lui , care miroase a fum de ţigară şi deodorant masculin , în drum spre petrecere....
Jayden se uită la mine şi zâmbeşte...doamne!!! Cât ador gropiţa aia!!

-Şiiii.... Gata pentru petrecereee???- mă întreabă el pe un ton copilăresc ....nu ştiu de ce, dar de fiecare dată când se uită la mine, îmi simt stomacul greu....parcă e ceva în mine care se lupta să iasă afară....

- Daa...să zicem...ştii că sunt aici din cauza ta , nu???

-Păi...ar fi fost mare păcat să nu vii.....

Doamne!! Privirea aia....

Am ajuns şi noi la petrecere, care a început deja .... muzica era dată la maxim , pahare de plastic erau aruncate peste tot pe jos , şi locul deja mirosea deja a transpiraţie şi a fum de ţigară...unii aveau deja ochii roşii , înlăcrimaţi...mai mult de un sfert din invitaţi erau deja high şi nici nu era ora  20:00....

-Vrei să dansezi , Shadow??? , mă întreabă Jayden şi face o reverenţă atât de penibilă , încât izbucnesc instantaneu în râs...

Dansăm împreună toată noaptea... se pare că Jayden aka Băiatul problemă ,poate fi foarte drăguţ.  Credeam că o să se ducă la prietenii lui drogaţi...însă toată seara s-a uitat doar la mine... Ceea ce mi se pare ciudat a fost faptul că nu am avut nici o problemă cu atingerile lui. De obicei nu las pe nimeni să mă atingă din ziua aia, dar se pare că la el este altceva.

Era deja 12 noaptea cand s-a aplecat peste mine şi mi-a şoptit:

-Hei , Shadow? Vrei să mergem într-o cameră?? Doar noi doi??

Mirosea a alcool şi a parfum de barbați... ceea ce mi se părea super-sexy... dar nu puteam să fac asta...adică..era totuşi beat manga...nu ştiu dacă gândea clar... nu puteam să fac una ca asta ca dupa aceea să regretăm amândoi...dar, pe de altă parte , trebuia să-l duc undeva , să se liniştească. Şi nu ştiam cum reactionează Jayden când se îmbată aşa că trebuia să găsesc o soluţie prin care să îl duc într-un loc liniştit.

-Da sigur! Să mergem!

Mă ia brusc în braţe şi mă cară pe scări. Îi simt mâinile reci pe coapse şi vreau să le dau jos de pe mine. Într-un final mă pune jos şi se uită bucuros la mine. Ajungem într-un dormitor şi Jayden închide uşa după el. Tocmai e pe cale să-mi dea bluza jos de pe mine , ceea ce îmi provoacă un fior rece. Descopăr însă că mai am stăpânirea de sine să aprind lumina şi să-l pun în pat.
Jayden pare dezorientat...adevărul e că aş vrea să-i acopăr cu sărutări faţa, doar că îmi zic că e beat şi că nu ar avea nici un rost. 
Dau să plec, când el mă prinde disperat de mână .

-Shadow! Te rog! Stai! Mi-e frică!

Ok...Tocmai am auzit bine? Jayden? Jayden e speriat!! Lui Jayden îi e frică de întuneric? Nu! Aşa ceva nu e posibil! Este atât de absurd încât încep să râd! Ştiu ştiu...nu chiar cel mai bun moment....

Jayden roşeşte...se simte jenat...Nu am mai cunoscut latura asta a lui... micul copilaş speriat de întuneric care are nevoie de cineva, care să stea cu el. Îmi dă fiori oarecum.

Mă aşez pe pat lângă el şi îi iau mâna.

-Hei, şi mie mi-e frică de păianjeni. Asta nu e ceva jenant. Toată lumea se teme de ceva. Nu...

Mai departe nu am ajuns, deoarece Jayden mi-a luat faţa în mâinile lui şi şi-a lipit buzele de ale mele. Nu am mai sărutat pe nimeni din ziua aia. Nu credeam că se simte aşa de bine. Dar într-un fel m-am panicat şi mi-au venit în minte imaginile din ziua aceea. Cred că toate fetele s-au fi bucurat de sărutul acesta, dar eu încă nu pot. Încet dar hotărât rup sărutul lăsând în urmă un Jayden nedumerit. Dându-şi seama, faţa lui s-a schimbat într-una rece.

-Scuze, dar chiar nu pot să fac asta.-spun eu într-un sfârşit. Sunt pe punctul de a izbucni în plâns, dar mă abţin.- Nu este din cauza ta, dar pur şi simplu nu pot. Îmi pare rău.

-Bine, dacă tu nu poţi atunci merg să îmi caut o altă fată. Şi mie îmi pare rău.-spunând asta se ridică şi mă lasă singură în cameră.

Wowowow! Ce s-a întâmplat cu vechiul Jayden? Cel drăguţ şi simpatic? De ce a devenit brusc aşa de rece? Dar n-are decât. Oricum ştiam că "prietenia" noastră nu înseamnă nimic pentru el. Dar totuşi propoziţia asta a durut a naibii de tare. Ar trebui să mă comport şi eu aşa cu el. Let the game begin, asshole!

******
No comment.😂
Încă un capitoool. Yeeeeey

Cu drag,
Together_as_one_x♥️

Back to LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum