7. Crazy friends♥️

49 4 2
                                    

Urghh...urăsc alarma aia tâmpită. Mai ales când sună la 6:40 dimineaţa. Şcoala începe la opt deci am timp destul să mă pregătesc. Ieri nu s-a mai întâmplat nimic. După ce m-am "împăcat" cu Jayden am venit acasă, am făcut câteva teme şi m-am culcat.

Mă pregătesc şi dacă vă vine să credeţi nu mă machiez. Nu sunt genul de fată care se machiază la şcoală. Mă duc în bucătărie ,îmi iau un măr de pe masă şi mă îndrept spre maşină. Într-un final ajung la şcoală.

După două ore, în care aproape că adormisem pe bancă merg la dulapul meu să îmi iau lucrurile pentru următoarea oră. La un moment dat o văd pe Destiny cum se apropie de mine cu zâmbetul obişnuit pe faţă.

-Ce face cea mai bună prietenă a mea? Ghici cine dă o petrecere sâmbăta asta.

-Nu ştiu şi nici nu mă interesează de data asta. Eu şi Jayden suntem prieteni. Deci, efectiv, ieri m-a aşteptat la maşina mea şi m-a rugat să fim prieteni. Ştii ce drăguţ arăta?

-Cine e drăguţ, doamnelor, dacă îmi permiteţi să vă întreb.-întreabă Ryan cu un zâmbet pe faţă. Wow. Nu cred că l-am mai văzut aşa bine-dispus până acum.

-Sigur nu tu. Şi, apropo ce ai păţit de zâmbeşti încontinuu? -spun eu pe la sfârşit deja curioasă. El este cel mai morocănos din grupa noastră. Da... cred că iarăşi a fumat iarbă. Off...

-Eeh, acuma şi tu. Să spunem că am fumat şi că am făcut prostioare cu Maya. După ce a terminat de spus a început să râdă tare. Amuzată mi-am pus palma pe fruntea lui, Destiny făcând acelaşi lucru.

-Da...se înţelege. Ai putea să treci pe la mine diseară cu nişte iarbă. Ce zici?-îi răspunde prietena mea după care face cu ochiul.

-Okay, oamenilor. Eu o să mă îndepărtez şi o să mă prefac că nu vă cunosc. Bine? Bine. -între timp mă întorc şi merg repede spre clasa mea lăsându-i în urmă pe cei doi nebuni.
Dar o să vedeţi. Ăia doi o să ajungă până la urmă împreună. Acum să vorbim despre altceva. Deci,mai am un an şcolar după care scap definitiv din această închisoare. Hallelujah. Nici nu m-am gândit ce o să fac după aceea. Eh...mai am timp.

-Deci vă rog învăţaţi pentru test. Nu vreau să las anul acesta pe cineva corigent.-îşi încheie discuţia profa noastră de fizică. Eu şi cu fizica nu ne-am împăcat niciodată. De aia nu o să învăţ pentru test. Degeaba îmi pierd timpul. Dar cine ştie, poate o să iau un 6-7. Şansele sunt mici, dar ştiţi vorba: Speranţa moare ultima.

-Hey, Shadow! Aşteaptă-mă!-strigă o voce cunoscută. Cu paşi repezi vine spre mine un Jayden destul de ciufulit. Oare de ce?

-Hey, boule! Vezi că ai un semn pe gât! O stai, sunt mai multe!-strig eu. Simt o durere în pieptul meu, dar nu ştiu de ce. Pentru că suntem prieteni, poate s-o ardă cu altele, nu? Shadow, de ce naiba te interesează asta?! Sunteți prieteni, atât!

-Da, păi... am avut treabă cu Maddie. Dacă ştii ce vreau să zic.-în timp ce spune asta începe să îşi mişte sprâncenele în sus şi în jos.

Îmi dau ochii peste cap şi da...fac asta de prea multe ori. Poate că într-o zi o să rămână ochii mei blocaţi, asta este.

-Nu de asta sunt aici. Mergem să mâncăm ceva. Şi nu accept un "Nu". -zice el.

-Păi dacă nu accepţi "Nu", atunci de ce dracului mai întrebi?-spun eu amuzată.

-Eeeh acuma şi tu. Hai mai repede! Mi-e foameeee!!-spune el cu voce de copil mic.

***********
Capitolul 7 dragii mei este gataaaaaaaaaaaaa! Cum v-am promis este mai lung decât celelalte. Cine ştie, poate o să scriem din când în când capitole mai lungi. Ahahhaahahahah. Nu uitaţi: votaţi, comentaţi şiiiiiiii atât😁
La media este Kyle.

Cu drag,
together_as_one_x♥️

Back to LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum