Dün akşam onlardan sonra bu güne mutsuz uyanmam imkansızdı.Balkona çıktım ve derin bir nefes aldım.Sütlü kahveyle güne iyi bir başlangıç yapacağımı düşündüm. Neşeli bir şarkı mırıldanarak kahvemi hazırladım. Elimedeki kahveden bir yudum alıp kızlara mesaj attım.
—Günaydıııııın.Okula geliyorsunuz dimi?Gökçe seni evden almaya geleceğim.40-45 dakikaya hazır ol, Şeyma okulda görüşürüz ,öptüm.
Kızların geldiklerinden emin olunca ,kahvemi hızlıca içtim.Hazırlanmak için odama yöneldim.Dolabımdan 4-5 tane kazak çıkarttım.Sırasıyla hepsini denedim.Biraz zaman alsada,kolları bol olan kırmızı kazağımı ve üzerinde hafif yırtık detayları olan siyah kot pantolonumu giydim.Siyah çantamı kullanmaya karar verdim.Nerdeyse her gün kıyafetlerini gözü kapalı seçen biri olarak bu gün böyle hazırlık yapmam garipti. Saçlarımı yavaşça taradım ve salık bıraktım.Normalde makyaj yapmayı sevmez ve bir davete katılmadığım sürece çoğunlukla makyaj yapmazdım.Zaten yapmayı da pek beceremezdim.Şeyma'dan ve Gökçe den gördüğüm kadarlıyla bir şeyler yapmaya çalıştım.Hazır olduğumu düşündüğümde siyah montumu ve botlarımı giyip evden ayrıldım.
Arabada belkide daha önce hiç adını duymadığım şarkılar denedim .Bendeki bu değişiklik nedendi anlayamıyordum.Tamam belki biraz müzik ve kıyafet tarzımı değiştirmiş olabilirim.Ama Aylin hala aynı Aylin'di. Son zamanlarımda yaşadığım kötü durumlardan dolayı herkes benim farklı bir yanımı görmüştü.Ben eğlenmeyi seven biriydim ve neşeli yanımı geri dönme zamanı çoktan gelmişti.
Gökçe arabaya bindiğinde Kerimle konuşuyordu.Birbirlerini söyledikleri kelimlerin hepsi aşk doluydu.Okula vardığımızda Şeyma kapıda bizi bekliyordu.Üçümüzde birbirimizin koluna girip sınıfa doğru çıktık.Okulu her zaman olduğu gibi ders aralarındaki sohbetlerimizle tamamladık.Ta ki okulun kapısında Demir'i görene kadar. Kızlara gözlerimle Demir'i işaret ettim.Kafamda onlarca soru oluştu.Göz göze geldiğimiz o anda ikimizde birbirimize doğru yürümeye başladık.—Aylin ,burada mı okuyorsun?Seni gördüğüme çok sevindim.
Kekeleyerek konuşmaya başladım.
—Burda okuyorum.Sen neden buradasın? Yani yanlış anlama , neden geldiğini merak ettim.
—Berk'in yanına geldim.Bak geliyor,belki tanıyosundur.Yakın arkadaşım.
—Aylinle tanışıyor musunuz Demir?
—Yeni tanıştık kafede.Kızlara gelmelerini için işaret ettim .Bir süre ayakta sohbet ettikten sonra Demir hep birlikte bir şeyler yapmayı teklif etti.Hepimiz onayladıktan sonra Gökçe de Kerim'e haber verdi. Önde Demirler arkada biz olmak üzere yaklaşık 15 dakika arabayla onları takip ettik.Şehrin göbeğinde bir alışveriş merkezine geldik.Hep birlikte içeri girip yemek katına çıktık. Yemek boyunca herkes kendinden bahsetti ,birbirimizi daha iyi tanımak amacıyla.Kerim de çok geçmeden geldi.Romantik bir aşk filmine girdik. Film arasında da Demirle sohbet etme şansı yakaladık.Film sonunda ,Demir bizi çeşitli oyunların buluduğu bir yere götürdü.Çocuklar gibi eğlendik.Herkesin keyfi yerindeydi.Bol kahkahalı dakikalar geçirdik.Günün sonunda Şeymayla Berkte çok iyi anlaşmışa benziyordu. Demir de beni hiç yanıltmadı.Gerçekten iyi niyetli biri olduğuna kısa zamanda beni inandırdı.Alışveriş merkezinden ayrılıp ,arabaya binerken Demir bana doğru geldi ve sarıldı.Kalbimin ritmini nasıl böyle değiştiriyor hiç anlamıyordum.O anın büyüsüyle konuşmaya atıldım.
—Çok güzel bir gün geçirdik.Demir öncelikle sana çok teşekkür ederim. Yarın işe başlıyorum aynı zamanda açılışta var hepinizi bekliyorum
—Kafeden izin alıp mutlaka geleceğim.Diğerleride onayladıktan sonra,Şeymayla arabaya biner binmez,
—Muhteşem bir gündü,Aylin.
—Bir de bana sor sen.Bana ilk defa bir erkek sarıldı. Kalbiminin nasıl attığını sana anlatamam.Berkle de iyi anlaştınız.Konuşçak çok şey var bize gidelim mi?
—Gidelim,sana konuştuklarımızı anlatıcam.İçimdeki duygunun ne anlama geldiği hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Kalbimi böyle hızlı çarptıran şey neydi?Aşk mı?Bu soruya cevap veremiyordum.
Arabada, eğlenceli müzikler eşliğinde konuşmaya başladık.Eve vardığımızda üzerimi değiştirdikten sonra Şeyma'ya benim pijamalarımdan birini verdim. Bende mutfağa yöneldim. Atıştırmalık bir şeyler hazırladım. Şeyma'da üzerini değiştirdikten sonra salona geçtik.
—Okuldan zaten tanıyordum ama doğru dürüst hiç konuşmamıştık.Tam benim kafamda bir çocuk .
—Demir bana çok iyi geliyor.İkisinin arkadaş olmaları da süper değil mi ?
—Harika.Demir'e nasıl baktığın da gözümden kaçmadı.
—Yoksa, ona aşık mı oluyorum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ
Teen FictionMerhaba okuyucularım, Öncellikle belirtmek isterim ki en büyük hayallerimden birini gerçekleştiriyorum.Kitap yazma fikri çok uzun zamandır aklımda olmasına rağmen bundan önce yazdığım hikayelerin hiç birini paylaşmaya cesaret edemedim fakat bu hikay...