Geçirdiğim en berbat haftaydı.Bu haftanın iyi geçmesini dileyerek yataktan doğruldum.Okulu yeterince aksatmıştık.Şeyma'yı aramak için telefonumu elime aldım.
—Günaydın,okula gidicek miyiz?
—Gökçe'yi aradım az önce okula gelmesi için ikna ettim .Birlikte olmamızın ona iyi geleceğini düşündüm.Zorda olsa ikna ettim .
—Güzel oldu bu, benimde size anlatacaklarım var.Okulda görüşürüzHiç değilse hep birlikte olmak eminim bize iyi gelecekti.Çünkü her zorlukta birbirimizden kopmadan bir şekilde üstesinden gelmeyi başardık.Üçümüzünde eksik yönleri vardı her insanın olduğu gibi biz birbirimizin eksiklerini tamamladığımız için zorlukların üstesinden gelmeyi başardık.
Okul için hazırlandıktan sonra kapıya doğru ilerledim.Gökyüzündeki kara bulutlar yağmurun habercisiydi.Şapkamı kafama geçirdikten sonra arabaya bindim.Radyoda
Sezen Aksu'nun 'Masum Değiliz' şarkısı çalmaya başladı.Sezen Aksu şarkısında diyor ki;'İçindeki çocuğa sarıl
Sana insanı anlatır.'Çocuklar hep masum olarak görülür.Kötülük yapmazlar çünkü kötülük yapmaktan korkarlar.Elbette onlarında hataları vardır ama temizlerdirler,bir insanın olması gerektiği gibi. Yanlışlarımız olacak tabi ki ancak bir çocuk gibi temiz ve masum olabiliriz .Kötülüklerden kaçmak bizim elimizde.
Okula vardığımda Şeyma ve Gökçe'nin beni beklediğin fark ettim.Uzun bir kucaklaşmadan sonra sınıfa gittik.Ders aralarında dün olanları anlattım. Gökçe sessizliğini koruyordu.Okulda birbirimizden başka kimseyle pek konuşmazdık.Okul bittiğinde Demir'in çalıştığı kafeye gitmeyi teklif ettim.Şeyma durur mu hemen kabul etti.Gökçe'de hafifçe gülümseyerek başıyla onayladı.Yol boyunca Şeyma çeşit çeşit birsürü soru sordu.
Ne zaman ondan hoşlandığı söyleyeceksin?
Nasıl biri acaba?Ne zaman o da seni sevdiğini söyleyecek? Ve daha bir sürü soru.Sadece farklı bir duygu vardı içimde.Beni sevmesini beklemiyordum. Onu tanımıyordum bile.Onu gördüğümde diğer insanlardan farklı duygular hissediyordum.Aşk mıydı? İşte bunu bilmiyordum.Kafeye geldiğimizde benim her zaman oturduğum masa yine boştu. Oraya oturduk.Bu kez masaya başka bir garson geldi.Siparişlerimizi verdik.Yaklaşık bir kaç dakika sonra Demir masamıza geldi.Önce bana limonatamı verdi ve gülümsedi.Sonrada kızlara içeceklerini verip yanımızda ayrıldı. Saatlerce sohbet ettik.Hepimize çok iyi gelmişti.Gökçe anneannesiyle olan bir sürü anısını anlattı.Kimi zaman gözlerimiz doldu, kimi zaman kahkahalara boğulduk.Üvey annemin aradığını görünce kafenin önüne çıktım.3-4 dakika konuştuktan sonra içeri girdim.Kızlar elinde bir kağıtla bana bakıp gülümsüyorlardı.
Şeyma söze atıldı.
—Bu kağıdı Demir sana vermemizi istedi .Aç bakalım ne yazıyor?
—Şaka yapmanın sırası mı kanka ya
—Gerçekten diyorum alsana şunu
Hızlıca elinden çektim ve açtım ,Lütfen beni yanlış anlama .Duygularımı söylediğim için sinirlenecek biri değilsindir umarım .Bilmeni isterim ki çok güzel gülüyorsun ve her buraya geldiğinde bir farklı çarpıyor kalbim.Gerçekten tamamen temiz kalbimle söylüyorum.
Ağzım açık şekile bunları okuduktan sonra içimde koskocaman eşsiz bir mutluluk oluştu.
Kızlara kağıdı verdim ve masadan kalktım.Demir'in yanına doğru gittim.—Teşekkür ederim.Duygularını saklamadığın için.Hissettiğin o duygunun aynısı benim için içinde geçerli.Kalbinin temizliği yüzünden okunuyor,seni yanlış anlamadım merak etme.
Biraz hızlı bir giriş oldu farkındayım.İsmin Aylin.Senin de Demir biliyorum.Umarım güzel bir arkadaşlık olur.Kızların yanına dönmem lazım .
—Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum.Anlayışın için çok teşekkür ederim.Görüşmek üzere.Gülümseyerek kızların yanına gittim ve hızlı hızlı olanları anlattım.İkisininde yüzü gülüyordu.Özellikle Gökçe benim için çok sevinmişti.Her zaman aşkı yaşamamı istediğini söylerdi.Kafeden ayrıldık ve kızları evlerine bıraktım.Kendimde eve girdiğimde,içimde tarif edilemez bir duygu vardı.Doğru düzgün tanımadığım bir çocuğun adını duyduğumda kalbimin ritmi değişiyor ve elim ayağıma dolaşıyordu.İlk defa böyle hislerim olmasına rağmen gayet başarılı bir konuşma sergilemiştim.Instagram'dan takip etmeye başlamıştı.Karşılık verdim.İçimde bir heyecan vardı nedenini bilmediğim.Duygularımı söylediğim için kendimi iyi hissediyordum.Hoşlanmak,sevmek,aşık olmak göz ardı edilecek şeyler değiller.Ve utanılıp saklanıcak şeylerde değiller ama maalesef kendini bilmiş insanlar yüzünden ,insanlar aşkını saklar oldu.
Duygularınızı söylemekten çekinmeyin, ölümlü dünya.
SIRA SENDE HAYKIR ONA OLAN DUYGULARINI. NE BEKLİYORSUN?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZ
Novela JuvenilMerhaba okuyucularım, Öncellikle belirtmek isterim ki en büyük hayallerimden birini gerçekleştiriyorum.Kitap yazma fikri çok uzun zamandır aklımda olmasına rağmen bundan önce yazdığım hikayelerin hiç birini paylaşmaya cesaret edemedim fakat bu hikay...