Už mi zbývá jeden papír. Jeden list do úplného konce. Poslední kus bílého papíru do konečné. Tes se včera vdávala. Věřil bys tomu? Byla tak šťastná a ty taky. Měli jste skvělou svatbu, ale proč jsi se musel vrátit k ní? Proč jste si vybrali stejné místo jako moje nejlepší kamarádka? Chtěl si mít jistotu, že mě uvidíš trpět? Pokud ano, povedlo se ti to. Tak moc jsem po těch letech zapírání trpěla. A teď? Máčím papír slzami a vzpomínám na včerejšek. Ona v bílých šatech s růžovými mašličkami. Ty v černém fraku s bílou košilí. Já na sobě měla modré šaty a sledovala vás z dálky, přestože jsem měla být mezi hosty. Snažila jsem se na tebe zapomenout. Celých pět let od našeho seznámení jen trpím. Ale už nebudu. Už nechci. A víš co? Předávám ti štafetu. Tedy, jen v tom případě, pokud ti na mně alespoň trochu záleželo. Víš, že tě celou dobu tak moc miluju? Ale, už je to stejně jedno. Posílám ti tyto dopisy společně s mým posledním rukopisem. Snad si to užiješ. Už musím končit. Dojela jsem.
Tak tedy, Sbohem Tony.
Tvá Lily.
PS: Jsem ráda, že jsem poznala ty slasti i bolesti, co přišli s naším poznáním. Snad mi ale odpustíš, jako já odpustila tobě. Nechci, abys byl smutný a poslední věc. Zapomeň na mě, prosím.
Poté vzala papír, nadvakrát ho přeložila a vložila do obálky. Všechny dopisy vzala a vystoupila ze stojícího vlaku. Na sobě měla to nejlepší a nejoblíbenější oblečení, co kdy ve své skříni našla. Došla ke schránce a všechny dopisy do ní hodila. Ani ji nevadilo, že zaplnili celý ten malý box. Potom se otočila a když slyšela jedoucí vlak, rozeběhla se kolejím a skočila pod rozjetý vlak. Přitom ji na tváři vládl spokojený úsměv a z očí tekly slzy smutku.
***
Tak, máme tu vytoužený konec. A když říkám konec, tak opravdu konec. Když jsem se totiž snažila k tomu něco připsat, dopadlo to hrozně, a tak to tedy tak nechávám. Chci se vám taky omluvit za to, že jsem to vydala až dnes, ale včera na to nějak nebyla nálada. A popravdě, nevím jak to bude s dopisy, ale doufám, že konečně ten svůj díl vydám. Pokud si budete chtít zkrátit chvíli, tak v Provazech minulosti je příběh Kavárna pod hvězdami a pokud byste přečetli i to, mohu vám nabídnout nový příběh, který začnu vydávat později.
Vaše SWWTRH :3
PS: Co říkáte na volby? Spokojení, nebo byste raději něco změnili?
ČTEŠ
Jen tobě
RomanceSetkali se jen náhodou. Ale i tak to stačilo k tomu, aby toho mohli litovat. Nebo alespoň, jeden z nich. Dopisy o to, jak dokáže být přátelství náročné, ale přesto i to nejlepší, co vás mohlo potkat. Avšak, zvládne to Lily překonat a dočkat se šťast...