3.Nesnáším Tě

13 1 0
                                    

,,Nesnáším Tě,"Procedil skrz zuby Vašek.

Měl kvůli mě průšvih.Napsal mi výsledky a oni na to zase přišli...

,,No a?Najdu si někoho jiného, zájemců je sposta.Že, Nikol?"Otočila jsem se na Nikolu, ta byla zase druhá nejchytřejší hned po Vaškovi.

,,Ale za peníze."Řekla.

Povzdechla jsem si.

,,Fajn, padesát za výsledky."

,,Sto,"Nesouhlasila.

,,Dobře, tak pětasedmdesát,"Zamračila jsem se.

,,Souhlas,"A hodila po mně úsměv.

,,Vidíš?Máš to u ní dražší, než u mě."Škodolibě se zasmál Vašek.

,,Třeba bude šikovnější."A s těmito slovy jsem se otočila a odešla, ignorujíc jeho poznámky.

Nikol dostala první možnost hned tutéž hodinu, kdy jsme měli matiku.

Psali jsme test a Nikol už věděla, že mi musí výsledky nějak dát.

,,Marto, máš kapesník?"Zeptala se dostatečně nahlas, aby to nebylo nápadné.

,,Mám."Sáhla jsem do tašky, vyndala ho a podala.Niki na mě spiklenecky mrkla a nepatrně ukázala na zem.Ležely tam výsledky na papírku.

Psali jsme totiž z látky, kterou nějak moc nechápu...

Asi po dvou minutách jsem jako shodila pero a shýbla se pro něj, přičemž jsem sebrala ten papírek, ale netušila jsem, že mě někdo sleduje.

,,Pane učiteli, Marta podvádí."Žaloval Vašek. ,,Nikola jí napsala výsledky.

Učitel bez mrknutí oka k nám okamžitě přišel, sebral testy a odnesl si je ke katedře.Za chvíli jsem už viděla dvě pětky.

,,Ale pane učiteli, to snad nebude nutné, ne?"A omotala si pramen vlasů okolo prstů, ,,Pojďte, vyřešíme to jako dva normální lidé."A usmála se.

,,Slečno Petrů, to vaše nevhodné chování už překračuje veškeré meze.Buď s tím přestanete a já budu tak hodný, že na to zapomenu nebo toho nenecháte a já to budu muset předat někam výš."Řekl. ,,Máte ještě pět minut."Oznámil a třídou se rozlehlo nesouhalsné mumlání.

,,Pěkně děkuju."Ozvala se za mnou Nikola, ,,Už u Tebe končím a ty peníze si laskavě strč za klobouk, jsi pěkná mrcha."Naštvala se na mě, ,,Nesnáším Tě."Řekla pak ještě, stejně jako Vašek.

,,Nemáš zač...Zašeptala jsem a na Nikolu i Vaška ukázala prostředníček, ,,Jděte oba do prd***.:Poslední větu jsem zařvala na celou třídu a v mžiku přistála na tváři Nikoly a Vaška facka, kterou následovala hned další.

Byla jsem pěkně naštvaná, aby mi někdo zrušil službu hned první den a aby mi dva lidé řekli ,,Nesnáším Tě" se mi ještě nestalo.

Zuřivost mi projížděla celým tělem, že jsem si ani nevšímala udivovsných pohledů mých spolužáků.Jediné, co jsem cítila, bylo, jak mě paže učitele tvrdě vzala a vláčela pryč.

Pryč do ředitelny...

Tohle se Martě Petrů nestává...

ZměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat