Prolog

18 4 2
                                    

Seděla jsem v zadní lavici, něco si kreslila na papír a poslouchala tak na půl ucha.Zkrátka obyčejné, nudné dopoledne.

Když však padla řeč o novém učiteli, zvedla jsem hlavu.Přeci jen, nový učitel k vám nechodí každý den.

,,-a tak k nám tedy příští týden přijde nový pan učitel Zemek, ketrý vás bude mít na tělocvik, matematiku, češtinu a praktika fyziky."Dokončila svůj proslov učitelka právě ve chvíli, kdy zazvonilo na přestávku.

,,Nezapomeňte, v pondělí píšeme písemku."Zvolala ještě učitelka, naše třídní, než odešla ze třídy.

,,Klári, můžu si to od Tebe vyfotit, pls?"Zeptala jsem se.

,,Ale jo."Řekla, podala mi sešit a odběhla pryč.

Důkladně a pečlivě jsem si ofotila materiál, z čeho budeme psát a pak do mobilu zasunula sluchátka a pustila si hudbu.

Takhle nějak proběhla přestávka a zazvonilo na hodinu.Tedy přesněji řečeno, na češtinu.

Na češtinu jsme měli starého suchara, který mluvil tak potichu, že poslední lavice mu skoro odezíraly ze rtů.Měl plešku a nosil staré, zatuchlé oblečení, jmenoval se Himl.

,,Tak a tohle je má poslední hodina, jak jistě už bíte, takže doufám, že vás bude učit alespoň tak dobře, jako já.A nyní si proberem poslední látku."Řekl nebo spíše zašeptal a třídou se ozvala vlna smíchu a pak nesouhlasné mručení.Himl si ničeho nevšiml, protože stejně jako mluvil tiše, tak skoro tak blbě viděl.

Celou hodinu jsem vlastně prospala.Vždy, když mě učitel Himl vyvolal, jen jsem odsekla, že je tu dalších dvacetsedm spolužáků a bylo to.všechny učitele do jednoho jsem měla omotané okolo prstu a skoro všichni mi to záviděli.

,,Jak to děláš?"Šeptla směrem ke mně sousedka Markéta.Já se jen samolibě usmála.

A pak zazvonilo a to pro nás znamenalo, že můžeme jít domů.Nejlepší na tom bylo, že byl pátek.

,,Marto, půjdeme zase spolu?"Zeptala se mě Hanka, moje kamarádka.

,,Jo."Houkla jsem a přehodila si tašku přes rameno.

,,Super!"Zajásala Hanka. ,,Už si viděla ten novej film?"

Tak a je tu první kapitola.Jak se vám to zatím líbí?

Vaše

       Quicekgirl


ZměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat