Dneska jsem měli tělocvik a hráli jsme vybíjenou na kapitány.
,,Tak kdo bude kapitán?Marta a Petr?"Zeptala se učitelka.
,,Ne, Marta ne.My dáme Vaška."Řekla Nikola.
,,A my necháme Petra."Řekl druhý tým.
,,Fajn."Kývla učitelka. ,,Jděte na svá místa."
Za chvíli pískla a hra začala.Byla jsem pěkně naštvaná a tak náš tým až překvapivě rychle vyhrál.Nikdo mi nepoděkoval, nikdo se na mě nepodíval.Kdysi jsem bývala kapitánka vždycky já.Kdysi jsem získávala uznání od všech.Teď se na mě dívali s opovržením.Nenáviděli mě.
,,Tak teď si můžete dělat co chcete.Samozřejmě žádný mobil atd."
Dříve se v takovéto situaci okolo mě shlukla spousta lidí.Každý můj návrh byl předem odhlasovaný.
Teď jsem byla sama.Sedla jsem si na lavičku a dívala se na ostatní, jak se baví.Vedle mě si sedl Marek.
,,Zase dolejzáš?"Zamračila jsem se na něj.
,,Možná."
,,Tak jdi k někomu jinýmu.O tvojí přítomnost fakt nestojím."Otočila jsem oči v sloup.
,,Jsi jediná.Vidíš snad někoho jinýho?"Vypadalo, že se usmál.
Neochotně jsem mu dala za pravdu.
,,Proč furt dolejzáš?"Zdvihla jsem obočí.
,,Copak, vadí Ti to?"I on pozdvihl obočí, ale narozdíl od mne zdvihl jen jedno.Vypadal legračně a zároveň autorativně.
,,Jo."
,,Tak to máš blbý."Zasmál se a ležérně si přehodil nohu přes nohu.
,,Hmm."Odsunula jsem, ale on se o ten samý kousek co já posunul taky.
Posouvala jsem až nakonec lavičky.Ale on se posouval dál až byl asi půl metru ode mně.
,,Nedodržuješ můj osobní prostor."Podívala jsem se na něj.
,,No a?Vadí Ti to nějak moc?"Zdvihl obočí.
,,No...Vlastně ne."A usmála jsem se na něj.
Počkat, co?Já jsem se usmála na Marka?Měla jsem pocit, že si dám facku.
,,Tak vidíš."Zasmál se a podíval se mi do očí těmi svými zelenými.
Neklidně jsem se zavrtěla.Byla jsem v rozpacích.On mě normálně balil!Ale ne že by mi to nějak vadilo...Cože!Mně to nevadí?
Stočila jsem pohled někam jinam, ale po celou dobu až do zvonění jsem ten jeho cítila v zádech.Nakonec zazvonilo.
Tak co?Jak na vás působí Marek?
Vaše
Quicekgirl
ČTEŠ
Změna
Short StoryMarta.Dívka s línou, vzpurnou povahou a divokostí. Ve škole je drzá, odmlouvá a dokáže si učitele omotat okolo prstu.Přes svojí povahu je totiž i neuvěřitelně krásná.A když je nouze, omluví ji i její výborné známky. Ale jednoho dne přijde do školy n...