"Pak me dan als je kan" schreeuw ik naar Eefje. Ik draai me om, om weg te rennen maar bots direct tegen Moniqeu aan. "kietel haar!" schreeuwt Ester. "nee! stop! Ik krijg geen adem meer" schreeuw ik door het lachen heen. Ik draai me om, om uit de kieteldood te komen en draai me direct weer terug naar Monique. Ik begin hard te kietelen maar ze schreeuwt niet. Eefje en Ester doen mee maar nog steeds niks. Alleen maar hard gelach en grappige spastische bewegingen. "he ho stop" zeg ik tegen Eefje en Ester. "wat is er" vraagt Monique met haar armen beschermt om haar heen tegen de kietels. "waarom gil je niet. (joost en daantje komen er bij staan) "Dat kan ik niet" zegt Monique. "waaat. dat meen je niet" lacht Joost "ja echt waar" zegt Monique "Hoe kan dat? Heb je dat nooit geleerd?" vraag ik. "Nee, nou ik weet het eingelijk niet" zegt Monique. "kom op probeer eens" zegt Eefje en ze begint te gillen. We wachten on Monque maar het enige wat je hoort is haar op een luide toon "aaah" schreeuwen. Geen gilletje niks. "Nou dat komt wel goed" verzeker ik haar.
"Okee dames. Op de bank dan maak ik een indeling" zegt Inge de gymjuf. "1 2 3 4 1 2 3 4 1 2..." zegt Inge. "Okee groep 1 links achter. Groep 2 rechts achter, Groep 3 achter de bank en Groep 4 komt me mij mee" zegt Inge.
"Pff wat een zware les zegt Ester "ja inderdaad maar ik was wel vet goed in hoogspringen" zegt Eefje enthousiast. "Okee jullie mogen omkleden" zegt Inge
Weer op school
"Nog 1uurtje" zeg ik. *waar zou Viva zijn. Ze zal wel moe zijn na die zware gym les met al dat vet. Ik weet niet waarom maar ik mag haar gewoon niet. bah* Ik ga ffe naar de wc. Eefje ga je mee?" vraag ik. "ja" zegt Eefje. Wij zijn buiten" zegt Monique
"Wat vindt jij van Viva?" vraagt Eefje "Ik Weet niet. ze is zo raar en dikkig" zeg ik "ja klopt maar we hebben wel mooi de hele school tegen haar dankzij jou" zegt Eefje en ik wedmet gewoon dat ze nu trots is "oh" weet ik uit te brengen *Dit wilde ik niet toch? Maar het kan vast geen kwaad. Ben ik eindelijk een keertje populair*
triiinngg
De bel gaat en voor ik het weet gaat de laatste bel voor vandaag ook al.
JE LEEST
Pesten
Teen Fiction"Pesten met een slecht einde" gaat over een meisje dat gepest werd op de bassischool en hoop dat ze op de middelbare school op nieuw kan beginnen. Maar alles van de bassischool herhaald zich weer en het wordt steeds erger. 1 van de pesters voelt zi...