Hoofdstuk 10

388 21 1
                                    

op de boerderij

"Wauw het is hier mooi" zeg ik. "oeh oeh kijk ze hebben pony's" zegt Eefje wijsent maar links. "Oeh leuk pony's" zegt Ester sarcastisch "Wij houden daar nou eenmaal van" zeg ik. We worden de boerderij ingefloten en er wordt ons duidelijk uitgelegd dat we s'nachts niet mogen rondlopen, niet bij de jongens op de kamers en nog meer standaard onzin. "Dan mogen jullie nu naar jullie kamers. Meisje boven en jongens onder" zegt meneer bosh. We rennen de trap op en ik spring snel boven op het stapelbed "Ik lig hier" gil ik. "Ik hier" gilt Ester. "Ik ga wel onder jou liggen Leonie" zegt Moniqeu. "Uhm dan ga ik wel hier" zegt Viva terweil ze onder Ester gaat zitten "Onee wacht. Ik val uit bed als ik hier lig. We moeten ruilen" zegt Ester tegen Viva. "Okee" zegt Viva. Viva klimt het bed op om het klaar te maken en het zakt een beetje. Ik spring van mijn bed af en loop naar Ester. "Weet je zeker dat je eronder wilt?" fluister ik bij Ester in. "Ik heb geen keus" fluistert ze terug. "Je mag bij mij in bed?" zeg ik. "Dan val ik er sowiezo uit" lacht Ester. We beginnen te lachen en op dat moment gaat de deur open. Er stappen 2 meisjes binnen. "Hoi ik ben Leonie" zeg ik. "Mimi" zegt het meisje met bruin haar "kim" zegt het meisje met blond kort haar. Ze lopen naar hun bed en pakken hun spullen uit. Zo te zien kennen hun elkaar al.

Het is avond. Tijd voor de spooktocht. We lopen in groepjes met een leraar het pad af richting het bos. Ik schijt echt in mijn broek maar dat laat ik niet merken. *Oh nee wat is dat?! Ik zie wat?!* "AAAAH" Gil ik

Het lezers. Cliffhanger mwuhaha. Lovee. Ik hoop dat jullie het een heeeeel leuk boek vinden. KusX coments&vote's are welkom

PestenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu