Hoodstuk 26

291 18 5
                                    

Dinsdag~schoolkamp

Het is 7 uur in de ochtend en we zoeken een plekje in de bus. Ik zit naast Moniqeu redelijk voor in achter Viva. Na een paar uur doet Viva net als ons de stoel in lichstand. Achter ons zit niemand dus er heeft ook niemand last van maar van Viva hebben we natuurlijk heel veel last.

"He, he! Doe die stoel naar voren" zegt Moniqeu

"Waarom? jullie hebben hem ook naar achter"

"Ja maar achtet ons zit niemand duuuh"

"Als jullie gewoon liggen heb je er geen last van"

Moniqeu kijkt me zuchtend aan. Ik lach en wijs van onze stoel hendel naar die van Viva. Ik plaats mijn voeten tegen Vivas stoel en knik naar Moniqeu. Moniqeu trekt aan de hendel en ik druk zo de stoel weer rechtop. Geergerd draait Viva om en laat haar stoel weer naar achter gaan. Ik en Moniqeu herhalen onze actie en dit keer bij het achteruitzakken laat ze haar hand op de hendel.

"Kut wijf doe gewoon die kut stoel naar voren" zeg ik en trap op haar hand.

"auw. Doe normaal"

"Nee rot gewoon op!"

"Is er een probleem?" vraagt een leraar die achter ons komt zitten.

"ja" zeg ik "Dat kind hier wil dr stoel niet omhoog doen. We hebben er last van"

"Hmm en ik heb nu last van jullie stoel"

"Maar jij zit hier niet"

"Nu wel" en hij roept zijn andere collega om naast hem te zitten "en nu alle 3 de stoel omhoog"

Zuchtend gehoorzaamd Viva en ik geniet van haar frustratie.

Aangekomen

We rennen naar boven om de kamer voor 7 personen te veroveren. Ze hebben ons in de bus verteld wat voor kamers we kregen en hebben we dus besloten dat wij die willen.

"Links! Hier!" gilt Eefje

"Ik slaap hier" en ik spring op het 2 persoons bed in de hoek

"Ik ook, pas op!' En Ester duikt boven op mij

"Ik slaap boven" en Eefje klimt zo gauw als ze op het bed klom er weer af "Okee daar " en ze wijst naar het bed "ga ik doorheen zakken"  En iedereen lacht

Op het andere bed leggen Moniqeu en Daantje hun spullen en Cynthia loopt naar de onderkant van het stapel bed.

"Dat zoeken we later wel uit" zegt Eefje en ze kijkt naar haar bed

We lopen naar beneden voor het eten. Als we allemaal het eten op hebben en een deel weer naar boven is gegaan haalt Ester mij op.

"Leo, je moet beneden komen van meneer. Cyntia beweert dat je haar hebt uitgescholden voor hoer. Meer weet ik ook niet"

"What the fuck. Hoe durft ze dat te zeggen!" voor ik ontplof probeer ik mezelf tegen te spreken en rustig te blijven.

"ah ga zitten. Er zijn, hoor ik, wat misverstanden" zegt meneer

"Niet dat ik weet" zeg ik naar waarheid

"Cynthia vertel wat je net zei" zegt meneer

"Nou op msn heb je tegen mij gezegt dat je mij een hoer vindt en nu hoor ik van Eefje dat je dat weer hebt gezegt tegen haar dus ik wil dat je niet op onze kamer slaapt"

"Ten eerste heb ik jou NIET op msn en ten tweede heb ik dat NIET tegen Eefje gezegt" Ik probeer mezelf rustig te houden maar het gaat nogal lastig

"Cynthia, als dat zo is waarom zeg je het dan?" zegt meneer

"Ik zal je dan wel verwarren met iemand anders"

"Nou het lijkt mij beter dat je niet meer op de kamer bij hun gaat slapen"

Ik kijk op en kijk in het arogante gezicht van Cynthia en besef dan dat de leraar niet naar mij kijkt maar naar haar *Ha jammer dan. Karma wint. Ik deed niks* Mokend loopt Cythia de kamer na mij binnen en pakt gaar koffer.

"Waar ga jij naartoe?" vraagt Ester

"Naar een andere kamer. Ik slaap niet met hoeren"

De deur knalt achter haar dicht en Daantje draait hen op slot.

"Nouja zeg. Eerst mij beschuldigen dat ik haar uitscheld wat niey zo is en dan vervolgens mij uitschelden? Rot toch op met die kut kop van dr" zeg ik

"Ach ja. Kom help is ffe" zegt Eefje terweil ze het matras van het bed probeert te pakken. We schuifen alle bedden tegen elkaar aan en Eefje gaat voor ons op de grond op haar matras liggen.

"Slaaplekker" zeggen we en gaan slapen

eingelijk was ik nog niet klaar maar anders vondt ik het te lang duuren. loveyou xxx sorry for the boring

PestenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu