Viva's p.o.v.
Ik ren de klas uit. De trap af. De deur uit. Ik ren naar mijn fiets en fiets snel het schoolplein af. Weg van die vreselijke plek. Ik fiets de spoorovergang over en ga naast het spoor op een bankje zitten.
Leonie's p.o.v.
*jees wat een aansteller* De hele klas negeerde de huilende Viva die de klas uitrende en ging verder met waar die mee bezig was.
"Hoelang nog?"
"Heleen zeur niet zo" zeg ik ligt geieriteerd
"Ik wil naar huis"
"Kijk dan op je telefoon"
"Nee die zit in mijn tas" jammerd ze en ze wijst naar haar tas. Ik pak zuchtend mijn mobiel en check de tijd.
"Nog 5 minuten"
"Dat duurt mij echt veel te lang"
"Ja jammer dan"
Ze steekt haar vinger op en zegt met haar zoetste stem "Mevrouw mogen we alsublieft deze laatste minuutjes overslaan? Ik heb net als ieder ander mijn werk netjes af en we vervelen ons een beetje"
"Nou vooruit. Na kamp controleer ik of het huiswerk af is" zegt ze en de klas loopt leeg
Ik ren schreeuwend door de gang met Eefje achter me aan.
"Help help" gil ik
"Kom terug kut wijf"
Ik ren de school uit en klim op het muurtje.
"Aha nu heb ik je" zegt Eefje
"Pff dat mocht je willen" en ik spring over haar heen en ren terug de school in. Eefje rend achter me aan terweil ik door de school freestyle.
"He joh aap" schreewt Ester
Een zijdeur gaat plots open en voor ik er ben ren ik tegen de muur om me vervolgens af te zetten en door de lucht over de persoon te springen.
"Woehoe ik ben onverslaanbaar" schreeuw ik
"Dat mocht je willen" en voor ik het door hebt knal ik tegen Moniqeu
"He wat doe je nou?" vraag ik
"Jou tegen houden" zegt Moniqeu
Even was ik Eefje vergeten en in een flits zie ik haar achter me. Voordat ze het doorheeft maak ik een schijnbeweging langs Moniqeu en ren verder. Ik spring op een tafel in de kantiene en draai me om.
"Ha ik win. Niemand kan mij pakken"
"Okee ik geef het toe. Je bent beter dan mij" zegt Eefje teleurgesteld.
Ze steekt haar hand uit ik pak haar hand en spring van de tafel
"Kom het is weekend, we gaan een ijsje halen" en met zijn 4en lopen we de school uit.
Heey. Ik krijg die 5 votes toch niet meer :p Ik ben best trots op mijn aantal lezers mwihi. En ik hoop op nog veel meer! Mijn nichtje schrijft ook echt een super boek. "say that you love me" ze is al begonnen met deel 2! Echt super leuk.
JE LEEST
Pesten
Teen Fiction"Pesten met een slecht einde" gaat over een meisje dat gepest werd op de bassischool en hoop dat ze op de middelbare school op nieuw kan beginnen. Maar alles van de bassischool herhaald zich weer en het wordt steeds erger. 1 van de pesters voelt zi...