8-8-8-8-8-8-8-8-8-8Στην ιστορια-8-8-8-8-8-8-8
"χίλια συγνώμη άπλα η κολλητή μου έχει ένα πρόβλημα και πρέπει οπωσδήποτε να την βοηθήσω δεν είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση . Μωρό μου θα σου εξηγήσω μετά . Συγνώμη . Τα λέμε Amy σε περιμένω για να πάμε για ψώνια . Γεια σας κύριε Alexander κυρία Elizabeth δεν φαντάζεστε πόσο χάρηκα για την γνωριμία " λέω γρήγορα από την σκάλα και τρέχω στο δωμάτιο χωρίς να τους δώσω περιθώριο να απαντήσουν , ο Shawn θα με αποκεφαλίσει .
Τον ηλίθιο θα τα χαλάσει όλα τι δεν κατάλαβε όταν του έλεγα ότι είναι σημαντική η συμφωνία μου με τον shawn; εάν ο shawn μου θυμώσει και ακυρώσει την συμφωνία θα τον σκοτώσω .Μπουκάρω στο δωμάτιο μου κλεινω την πόρτα γρήγορα πισω μου μην μας δει κανένας απέναντι είναι η τουαλέτα ποτε δεν ξέρεις. Μπορει να κατουριέται η μικρη να την φερει πανω καποιος και τσουπ μας ειδαν ααααα δεν θα το αναλυσω τωρα !
δεν πας καλα !!!
Έλα για νέο μου το λες ; Γυρνάω το βλέμμα μου στην τζαμαρία και τον βλέπω να χτυπάει το τζάμι άμα σε ακούσει κανένας θα στον κόψω ηλίθιο ! Πλησιάζω την τζαμαρία και του ανοίγω για να μπει .
Μπαίνει μεσα και πρίν προλάβω να τον βρίσω με αγκαλιάζει ΜΗΝ ΜΕ ΚΑΛΟΠΊΑΝΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ !!!
"Τι στο καλό κάνεις εδώ Jack ;"ρωτάω και βγαίνω απότομα απο την αγκαλιά του παίρνοντας ένα επικριτικό βλέμμα .
" Ήρθα να δω τι κάνεις , τι φοράς και πάνω από όλα εάν σε ακούμπησε αυτός "λεει και περνάει το χερι του από τα μαλλια του και εγω σξύβω απογοητευμένη το κεφάλι μου .
"Jack δεν με εμπιστεύεσαι ;" λεω χαμηλόφωνα και κάθομαι στο κρεβάτι χωρίς να έχω πάρει τα μάτια μου απο το πάτωμα . Νόμιζα οτι με εμπιστευόταν και ότι ήξερα οτι ποτέ δεν θα του έκανα κάτι τέτοιο (οτι πεις !!) .
Κάθεται δίπλα μου και με αγκαλιάζει , περνάει τα μαλλιά μου στον άλλο μου ώμο και μου αφήνει ένα φιλί στον λαιμό όχι σαν του Shawn δεν ανατρίχιασα καν όπως συνήθως.
"εννοείται πως σε εμπιστεύομαι μωρο μου , απαλ φοβαμαι . Συγνωμη που ηρθα ετσι " μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο οταν τελειωνει την προταση του και εγω χαμογελαω .
"δεν χρειάζεται να φοβάσαι δεν τρέχει κατι ούτως η άλλως τον βλεπεις και στο σχολειο ουτε να με κοιταζει δεν καταδέχεται εκτός εα είναι να με κοροιδέψει τοτε αλλάζει το πράγμα " λεω καπως απογοητευμενη γιατι οσο να ειναι με πειραζει ολο αυτο μενουμε μαζι, μιλαμε , τσακωνόμαστε , γελάμε αλλα προτιμάει όλα αυτα να τα κρατάει κρυφά για να μην του χαλάσει η φημούλα του εχε χαρη του ειμαι αναγκασμενη να ζω εδω !
BẠN ĐANG ĐỌC
_Mercy_ [Book 1]
Fanfiction"Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τον γκόμενο σου δεν με ενδιαφέρει απλά μην τολμήσει και πατήσει το πόδι του εδώ μέσα γιατί θα του τα κόψω " λέει εχθρικά και με πλησιάζει και άλλο με αποτέλεσμα η πλάτη μου να συγκρουστεί με τον τοίχο . Μανία να με...