Αι μου στο διάολο αγοράκι μου που θα μου πεις εμένα δεν τελειώσαμε ακόμα βλακα
και αυτός ο Jack που στο καλο είναι ?
Περίοδος ?
ΟΧΙ δεν χρειαζεται να έχω περίοδο για να έχω νεύρα να σε δω εσένα στην θέση μου πρώτα να ερχεται η ηλιθια να ρίξει δηλητήριο και μετά ο αρχή ηλίθιος να στην πέσει .
"Δεν άργησα ?" Άκου τον Jack να λέει και να κάθεται δίπλα μου όχι καλέ καθόλου τι λες τώρα 5 ΛΕΠΤΆ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΣΕΣ ΝΑ ΈΡΘΕΙΣ ?
"Όχι όχι τι μου έφερες ?" Μου δίνει το κόκκινο πλαστικό ποτήρι και με αγκάλιαζει .
"Μπύρα για εσένα βότκα για εμένα " άφησα το ποτήρι στο τραπεζάκι μπροστά μας και βουλευτικά καλύτερα στη αγκαλιά του .Ας μην σχολιάσω ότι βαριέμαι αφόρητα και ότι στο χωριό μου κάνουν καλύτερα πάρτυ εδώ μόνο χορευουν σαν να εχουν σπασει οι μέσες τους και φιλιουνται όλοι με όλους και προς όλες τις κατευθύνσεις λες και το σπίτι δωμάτια δεν έχει .
"Μωρό μου πάμε να χορέψουμε?"φωνάζει πανω στην μουσική και Αχχχ αυτό το παιδί ζει μέσα στο μυαλό μου .
"Πάμε "Με πιάνει από το χέρι και με καθοδηγεί προς το κέντρο του σαλονιού εκεί που χορεύουν όλοι .
Κολλάει τα σώματά μας και χορεύουμε στον Ρυθμό της μουσικής . Μμμ νομίζω ηρθε η ώρα να παρω εκδίκηση για την καθυστέρηση του .
Αρχίζω να χορεύω πάνω του με σκοπό να τον ξυπνήσω λίγο .
"Ilianna μην το κάνεις αυτό "ψιθυρίζει στο αυτί μου αφήνοντας έναν αναστεναγμό και εγώ δεν σταματάω απλά συνεχίζω να χορεύω κολλημενη πάνω του γυρνάω να τον κοιταξω και αυτός με τραβάει μηδενίζοντας την απόσταση μεταξύ μας .
Δαγκώνει το κάτω χείλος μου επιδέξια ώστε η γλώσσα του να εισβάλει στο στόμα μου .
Ξαφνικά με σπρώχνει και με τραβάει προς τα έξω λαχανιασμενος . Τι έγινε τώρα ?
Πριν βγουμε από το σπίτι είδα τον Shawn σε μια γωνιά να τσακώνεται με έναν άντρα γύρω στα 40 και μπορώ να πω ότι μοιάζουν πολύ πρέπει να είναι ο πατέρας του .
ESTÁS LEYENDO
_Mercy_ [Book 1]
Fanfic"Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τον γκόμενο σου δεν με ενδιαφέρει απλά μην τολμήσει και πατήσει το πόδι του εδώ μέσα γιατί θα του τα κόψω " λέει εχθρικά και με πλησιάζει και άλλο με αποτέλεσμα η πλάτη μου να συγκρουστεί με τον τοίχο . Μανία να με...