Αρχιζω Να Τον Ερωτεύομαι

1.4K 96 23
                                    

Σκύβει στα χείλη μου αφήνοντας μου ένα πεταχτό φιλί και εγώ παγώνω στην  θέση μου .  Μετά κατεβαινει στον λαιμό μου και νιώθω την ανάσα του κάτω από το αυτί μου και  αρχίζει να ρουφάει το δέρμα μου  και να αφήνει υγρά φιλιά εκεί ενώ  εγώ κλείνω τα μάτια μου και ρίχνω ελάχιστα στα πλάγια το κεφάλι μου. Θεέ  μου.

Κλείνω τα μάτια μου και βάζω τα χέρια μου στο στήθος του και τον σπρώχνω εντελώς αδύναμα προς τα πίσω. Δεν είναι σωστο αυτό που κάνω !

"Από ότι φαίνεται δεν σε επιρεάζει μόνο o Jack  αλλά και εγώ και περισσότερο από αυτόν μόνο με ένα φιλί μου έχεις ανατριχιασει ολόκληρη  "λέει στο αυτί μου και νιώθω ένα ρίγος να διαπερνά όλη μου την σπονδυλική στήλη .  Ξεκολλάει από πάνω μου απότομα  και φεύγει από το δωμάτιο και εγώ πέφτω στον τοίχο και τσουλάω προς τα κάτω μέχρι που πιάνω  πάτωμα .

Πέρασα τα δάχτυλα μου στα χείλη μου και μετά στον λαιμό μου και τα μάτια μου έκλεισαν αυθόρμητα  στην σκέψη .

Δεν το πιστεύω ότι με ξαναφιλησε

Θα πεθάνω , θα πεθανω από την υπερβολική του τελειότητα δεν μπορώ δεν πρέπει να τον σκέφτομαι έχω τον Jack πρέπει να το σταματήσω όλο αυτό που πάει να γίνει δεν πρέπει να τον ερωτευτω.

Παίρνω το κινητό μου από τον πάγκο και τηλέφωνο στον Alex 'σήκωσε το ρε ορνιο σε χρειάζομαι ! '

"Τι είναι πάλι μικρή δεν σου έκατσε και με πήρες να γκρινιάξεις ;" Με ρωτάει γελωντας και εγώ ξεφυσαω.

"A-Alex με ξαναφιλησε δεν γίνεται άλλο αυτή η κατάσταση νομίζω αρχίζει να μου αρέσει ανυπόφορα πολύ " παραδέχομαι και σηκώνομαι από το πάτωμα .

"Ωχ κράτησε ότι έχεις να μου πεις έρχομαι   !" Τον ακούω να λέει και μου το κλείνει . Ευτυχώς θεέ μου που έχω και αυτόν ευτυχώς που τον γνώρισαν σε εκείνο το μπαρ .

[•••]

"Και δεν έκανες τίποτα; τον άφησες να καταλάβει ότι σε επιρεάζει ;" Ρωταει και απλώνεται στον καναπέ.

"Είσαι σοβαρός αυτό που λες είναι πολύ δύσκολο πως να τον σπρωξω αφού όντως με επιρεάζει, εκείνη την στιγμή δεν σκεφτόμουν !"  Του φωνάζω και περνάω τα δάχτυλα μου από τα μαλλιά μου αγανακτισμένη.

"Αυτό μπορώ να το δω δεν σκέφτηκες ούτε ότι μπορεί το αγόρι σου ή κάποιος γνωστός σας να δει αυτή την πιπιλια στον λαιμό σου κορίτσι μου δεν σου αρέσει απλά έχεις αρχίσει και τον ερωτεύεσαι " μου λέει άλλα εγώ κόλλησα στην λέξη πιπιλια .

_Mercy_ [Book 1] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora