Μπήκαμε στο διαμέρισμα μας αμίλητοι και εγώ έτρεξα στο δωμάτιο μου . Θέλω να μείνω μόνη μου να κλάψω και να σκεφτώ .
"Ilianna" φωνάζει o shawn πίσω μου αλλα δεν σταματάω . Ανεβαίνω στο δωμάτιο αφήνοντας τα δάκρυα μου να τρέξουν .
Κλείνω την πόρτα πίσω μου και άπω και κάθομαι στο παράθυρο . Το τζαμί έχει θολώσει από το κρύο που έχει εξω και εγώ με το μανίκι μου το σκουπίζω.
Παρατηρώ ο δρόμος από κάτω είναι άδειος απο αυτοκίνητα ,το χιόνι τον είχε καλύψει και στις κολώνες κατά μήκος του είχε κάποια χριστουγεννιάτικα φωτάκια . Μόνο δυο μέρες είχαν μείνει για να κλείσει το σχολείο για τις διακοπές .
Και εγώ , εγώ θα τα περάσω μόνη μου χωρίς την μητέρα μου που πέθανε άδικα . Αυτός φταίει αυτός τα έκανε όλα !είναι τρελός σκότωσε την μητέρα μου και την γυναίκα του είμαι σίγουρη πλέον .
Δεν μπορεί να υπάρχει άνθρωπος σαν και αυτόν όλο αυτό είναι παρανοϊκό και αφού την σκότωσε μετά είχε τα μούτρα και ήρθε και στην κηδεία τώρα τον θυμήθηκα καθόταν στο σαλόνι του σπιτιού μου και κοίταξε τις φωτογραφίες της μητέρας μου .
Ένας λυγμός έφυγε από τα χείλη μου και άρχισα να κλαιω πιο πολύ από πριν . Δεν γίνεται ρε γαμώτο δεν γίνεται να έχουν γίνει όλα αυτά δεν γίνεται να είναι αλήθεια όλα αυτά .
"Μπορείς να σταματήσεις να κλαίς ; Θα δούμε τι στο διάολο θα κάνουμε πέσε για ύπνο τώρα η ώρα έχει πάει 4 τα ξημερώματα ilianna αύριο θα πάμε στο παλιό σου σπίτι για να βεβαιωθούμε ότι ήταν ο πατέρας μου . Τώρα σταματά να κλαίς γαμώτο σου !" Ακούω τον shawn να λέει και γυρνάω και τον αντικρίζω να στεκεται στην πόρτα .
Σηκώθηκα και έτρεξα και χώθηκα στην αγκαλιά του . Δεν φταίει σε τίποτα αυτός έχει περάσει τόσα πολλά σαν παιδί δεν φταίει αυτός που ο πατέρας του είναι τρελός .
"Shawn λυπάμαι τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν έδειχνες τα αισθήματα σου , έχεις πληγωθεί από την ίδια σου την οικογένεια και φοβίσουν μην σε πληγώσω και εγώ αλλά δεν θα το κάνω ποτέ στο ορκίζομαι συγγνώμη που σου είπα να νιώσεις κάτι ενώ εσύ ένιωθες και μάλιστα παραπάνω από τον καθένα " λέω χωρίς να τον κοιτάζω και αυτός με απομακρύνει απαλά από πάνω του και με κοιτάει στα μάτια .
Δεν θέλω να φύγω από την αγκαλιά μου θέλω να ηρεμήσω και μόνο αυτός μπορεί να με κάνει να ηρεμήσω μόνο αυτός.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
_Mercy_ [Book 1]
Hayran Kurgu"Μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με τον γκόμενο σου δεν με ενδιαφέρει απλά μην τολμήσει και πατήσει το πόδι του εδώ μέσα γιατί θα του τα κόψω " λέει εχθρικά και με πλησιάζει και άλλο με αποτέλεσμα η πλάτη μου να συγκρουστεί με τον τοίχο . Μανία να με...