Κεφάλαιο 1

2.8K 143 27
                                    

Άλλη μια βαρετή μέρα αλλά τι να κάνω έτσι είναι η ζωή μου βαρετή  έχω μια τέλεια υπερπροστατευτική μαμά που σε 5 λεπτά θα έρθει να με ξυπνήσει για το σχολείο .

Ο μπαμπάς  μου κάποτε με ξύπναγε εκείνος με ένα γλυκό φιλί αλλά τώρα και αυτό είναι μια ανάμνηση του  πεθανε και δεν ξέρω από τι και κανένας δεν ήθελε να μάθει μόνο εγώ έχω μείνει με στην απόρροια .

Κάθε πρωί η ιδια αναδρομή στο παρελθόν , η σκέψη .

"Πολύ υγρασία έχουμε θύμισε μου να φωνάξω κάποιον να το κοιτάξει" ακούω την μητέρα και βγαίνω από τις σκέψεις μου και την βλέπω στην πόρτα να κοιτάει το ταβάνι προς την ίδια κατεύθυνση που κοίταζα και εγω πριν λίγα δεύτερα .

"Τι ώρα είναι ;" Λέω και σηκώνομαι από το μαλακό μου κρεβατάκι τεντώνοντας το σώμα μου .

"7:30 καρδιά μου σε λίγο θα είναι εδώ ο Jack και ο Cameron" την γνέφω καταφατικά και μου αφήνει ένα ζεστό χαμόγελο πριν εξαφανιστεί από το οπτικό μου πεδίο .

Τα αγόρια έρχονται  κάθε πρωί εδώ και χρόνια και με περνούν  για να πάμε στο σχολείο . Το κακό με αυτούς είναι ότι κάνουν πολύ παρέα με τον Shawn τον ηλίθιο του σχολείου μου , δεν υπάρχει μεγαλύτερος εγωιστής από αυτόν .

Κουναω το κεφάλι μου διώχνοντας τις χαζές και ανούσιες σκέψεις μου και μπαίνω  στο μπάνιο πλένω τα δόντια μου και φοράω  τις άνετες φόρμουλες μου . 

Βάζω  τα γυαλιά μου και παίρνω την τσάντα μου με γρήγορες κινήσεις για να μην καθυστερήσω

Μετά από λίγο άκουσα το κουδούνι και κατέβηκα γρήγορα τις σκάλες . Έχουμε κάτι σαν βίλα μας την άφησε ο μπαμπάς μαζί με τα τόσα χρέη που πλέον χειρίζεται η μητέρα μου με τις δύο δουλειές που κάνει  , προσφέρω και εγώ κάτι από τα λεφτά που εχω μαζέψει  για να πάω στο πανεπιστήμιο

"Μαμά φεύγω τα λέμε το μεσημέρι" λέω βγαίνοντας από το σπίτι

"Μακριά από κινδύνους αγάπη μου " φωνάζει πίσω μου . Πάντα το ίδιο λέει κλείνω την πόρτα και βλέπω μπροστά μου το πανέμορφο αγορι μου και τον κούκλο κολλητό μου .

"Καλημέρα " αποκρίνομαι και τους προσπερναω.

"Εγώ φταίω που έρχομαι και σε περνώ από το σπίτι καθε πρωι  " λέει ο Cam και μου βγάζει γλώσσα ενω ο Jack τον σκουνταει

"Καλημέρα μωρό μου " λέει ο Jack και περνάει το χέρι του γύρο από την μέση μου και μου αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο .

"  Έχει πάρτυ στου Shawn θα πάμε  ;" ο Cameron μας ανακοινώνει κοιτώντας με ξέρει ότι θα πω όχι .

"Όχι"

"Ναι" λέει ο Jack μαζί με εμένα πρώτη φορά δέχεται να πάω μαζί τους σε πάρτυ συνήθως έλεγε πως είναι επικίνδυνα .

"Ωραία ilianna δεν ακούω κουβέντα θα πάμε ! " Λέει ο cam πριν προλάβω να διαμαρτυρηθώ.

"Αγόρια δεν θέλω σεβαστείτε την απόφαση μου σας παρακαλώ για μια φορά στην ζωή σας έλεος " γκρινιάζω συγνώμη αλλά γιατί να πάω όλοι με κοροϊδεύουν και ο Shawn περισσότερο από όλους φυτό με ανεβάζει σπασίκλα με κατεβάζει .

"Έλα τώρα ρε μωρό μου για εμένα " γυρίζει να με κοιτάξει έχοντας πάρει ένα αθώο βλέμμα ενώ  συνεχίζει να περπατάει δίπλα μου .

"Καλά" ξεφυσαω και τα άλλα δύο χοροπηδάνε μέσ'την μέση του δρόμου αγκάλιαζοντας ο ένας τον άλλον   .  

Από δίπλα μας περνάει μια γριουλα και όταν τους βλέπει αρχίζει να λέει το πάτερ ημών

"Σιγά κυρία μου δεν έχετε ξαναδεί  ερωτευμένα παιδιά;  " Ρωτάει σοβαρά δήθεν ο Jack και ο Cameron του δίνει ένα φιλί στο μάγουλο η γριούλα γουρλωμενα τα μάτια της και φεύγει φωνάζοντας " στα όρη στα άγρια βουνά "

"Ρε αγόρια ελεος " λέω και ξεκαρδιζομαι στα γέλια μαζί τους 

Μετά από λίγα λεπτά ήμασταν στην είσοδο του σχολείου όπου χωρίστηκα με τα αγόρια .

Βλέπω την Christi να στέκεται με την πλάτη της γυρισμένη προς το μέρος μου και περπατάω αργά προς αυτή .

"Κορίτσουμπινι μου" φωνάζω για να την τρομάξω και αυτη πετάγεται από το παγκάκι σαν ελατήριο

"Με τρομαξες χαζό πλάσμα" λέει η Cristi και με αγκάλιαζει

" Θα πάμε στο πάρτυ εε? " Με ρωτάει και απομακρυνεται από την αγκαλιά μου

"Ναι " λέω και αυτή χαμογελάει πλατιά ακούω το κουδινι και απομακρύνομαι από την Cristi
"κάτσε μια φορά στην συγκέντρωση "
λέει παραπονεμένα αλλα εγώ γνεφω αρνητικά .

Δεν πάω ποτέ στην  συγκέντρωση δεν υπάρχει λόγος όλοι κάθονται στην τραπεζαρία ανά παρέες και ακούμε τις ανακοινώσεις τις ημέρας μαλακιες εγώ πάω κατευθείαν στην τάξη .

Όπως περπατάω στον διάδρομο πέφτω πάνω σε και σκληρό σαν τοίχο τι στο ... ;

"Πρόσεχε λίγο φυτό !" Όχι ρε φίλε   από τα 500 παιδιά του σχολείου πάνω του βρήκα να πέσω γαμω την τύχη μου .

************👑**************

Θέλω ψήφους και σχολια παιδιά  😍🌌

_Mercy_ [Book 1] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora