Πίο Σημαντικός

1K 73 29
                                    


+29 Σχόλια

Καλώ τον αριθμό για ακόμα μια φορά αλλά δεν το σηκώνει . Που στο καλό εισαι cameron ;

Κάτι δεν πάει καλά.

Βγαίνω από την κουζίνα με τα πατατάκια στο χέρι μου και πλησιάζω τον καναπέ που έχει ξαπλώσει ο shawn και βλέπει μια ταινία που δεν ήθελα εγώ να δω αλλά τέλος πάντων .

"Μόνο με αλάτι έχουμε "του λέω και του τα δίνω . Κάθομαι δίπλα του κοιτώντας ανυπόμονα το κινητό . Θεέ μου ανησυχώ τόσο πολύ .

Ρίχνω το κεφάλι μου πισω στον καναπέ και αναστεναζω απρόθυμα. Και αν έχει πάθει κάτι ;

"Τι τρέχει τιγρακι ;" Ακούω τον shawn να λέει και γυρνάω το κεφάλι μου προς αυτόν . Παίρνει το τηλεκοντρόλ ,κλείνει την τηλεόραση και πιανει το χέρι μου τραβώντας με προς τα πάνω του .

Καταλήγω επάνω του και έτσι τυλίγει το χέρι του γύρω από την μέση μου χαμογελωντας μου .

"Ψάχνω τον cameron από το πρωί αλλα δεν τον βρίσκω πουθενά , δεν σηκώνει το τηλέφωνο του . " Του λέω και δείχνει τα αγχώνεται .

"Ξέρεις κάτι ;" Ρωτάω γρήγορα και πλησιάζω πιο κοντά στο πρόσωπο του .

"Ν-ναι ο cam είναι -...."κάνει μια παύση και καλύπτει το πρόσωπο του με τις παλάμες του .

"Shawn ;" Αποκρινομαι και βάζω τα χέρια μου πάνω στα δικά του .

"Είναι διακοπές με την izzy " λέει γρήγορα χωρίς να πάρει τα χέρια του από το πρόσωπο του .

Ο Cam διακοπές και δεν μου έχει πει τίποτα ; Δεν υπάρχει περίπτωση .

Περνώ τα χέρια του από το πρόσωπο του και τον κοιτάζω μπερδεμένη κάτι μου κρύβει.

"Εάν ήταν διακοπές κάθε 10 δευτερόλεπτα θα ανέβαζε φωτογραφιες στο insta πες μου που είναι . Είναι καλά ;" Τον ρωτάω αλλα δεν απαντάει και εγώ από τα νεύρα μου πετάγομαι όρθια .

Ο shawn σηκώνεται επίσης και παει να πιασει το χέρι μου αλλά αποτραβιεμαι και τον κοιτάω νευριασμένη. Δεν μπορεί να μου λέει ψέματα όταν πρόκειται για τον cameron .

"Ili δε-" πάει να πει αλλά το κινητό μου τον διακόπτει . Το πιάνω από το τραπεζάκι και κοιτάω τον αριθμό .

' ΆΓΝΩΣΤΟΣ '

Το σηκώνω και βάζω το κινητό στο αυτί μου .

"Παρακαλώ ;"

" Γεια σου μικρή " ακούω μια βαριά φωνή πολύ γνωστή και κάθε κύτταρο μου ανατριχιαζει από το φόβο και την αηδία .

_Mercy_ [Book 1] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora