Гледна точка на Нам Джуун:
С БТС решихме да отидем на шопинг в мола, но феновете ни разпознаха и се струпаха около нас. След пет минути се появи сестра ми Су Йеон и най добрата и приятелка Кънхе. Още от снимките, които ми е показвала сестра ми, съм си я харесал. Дълга кестенява коса, светли кафяви очи и кожа като сняг,направо се възбудих като я гледах.
Охраната дойде да ни помогне да си тръгнем и към изхода, докоснах ръката и. Целия настръхнах от допира ни , исках да е само моя. Доколкото знам Су Йеон , не и е казала че сме брат и сестра , шокът ще е голям.
Пристигнахме в общижитието и аз седнах на дивана.
- Пич, защо Су Йеон не ни поздрави? - попита ме В.
- Защото е опасно за нея. Ако разберат че ми е сестра, ще я съсипят в училище и не само- отговорих.
- Ясно- кимна той.
- С нея не беше ли най добрата и приятелка Пак Кънхе?- пита Джимин
- И тя незнае сигурно- каза Джин
- Никой незнае , освен ние и мениджъра - сподели Шуга.
- Утре ще са на концерта, Су Йеон ми поиска 2 билета - призна Кук.
Погледнахме го шокирано.
- Защо не от мен , а от теб? Да не ходиш със сестра ми?- погледнах го злобно.
- Не, не ходя с нея. Просто се засякохме случайно и тя ме помоли- обясни Кук вдигайки невинен ръце.
Издишах тежко и след това затворих очи, радвах се че утре пак ще видя Кънхе.
YOU ARE READING
Гадже айдол ( завършена)
RomanceЛюбов между двама души , момиче и айдол преди запознанството им.