Гледна точка на Кън Хе.
След като свърши филма момчетата си тръгнаха, а със Су Йеон легнахме да спим. На сутринта алармата на телефона ме събуди и едвам станах за училище. Оправихме се на бързо, аз облякох черни дънки и сив пуловер с черното си пълто , а Су Йеон светло сини дънки с бяла блуза на звездички и също черно палто. В училище всички ни оглеждаха , заради новия ни външен вид. Момчетата ни намигаха, а момичетата умираха от завист.
Денят мина много скучно. Прибрахме се и решихме да гледаме за нови песни в youtube, докато не видяхме че Бтс имат трейлър на нова песен. Със Су Йеон се спогледахме шокирано , момчетата не ни казаха че пускат нова песен. Пуснахме клипа и направо останахме на място. Тя се казваше DNA.
- Тази песен ще е златен хит, а целият клип сигурно ще е уникален - възкликнах аз.
- Ще ги убия , че не са ни казали- разсърди се Су Йеон.
- Шуга е сладък - смъркнах аз.
- Направо да го изхрускаш - каза дяволито тя.
- Ай да се избъзикаме с тях - предложих.
- Става - съгласи се Су Йеон с дяволит поглед.
Набрахме Нам Джуун и зачакахме да вдигни.
- " Ало"- каза сънен глас.
-" Ей, защо не ни казахте че имате нова песен"- викна уж ядосана Су Йеон.
-" Не викай"- викна Нам Джуун.
-" Забравихме"- тъжно каза Куки.
Май сме на високоговорител. Със Су Йеон се спогледахме с мазни усмивки.
-" Куки , ти си най готин "- похвали го радостна Су Йеон.
За минута не се чу нищо.Гледна точко на Нам Джуун.
Когато Су Йеон каза че Куки е най готиния, всички го погледнахме злобно. Той усети и даде леко назад, но Джин го хвана.
- Хей , докосните ли го ще ви кастрирам - викна ядосана Кън Хе.
Замръзнахме на място и се погледнахме уплашено. Жените са опасно нещо , не трябва да ги ядосваш.
- Момичета , спасихте ми живота- възкликна Куки облегчен.
- Както и да е. Тази седмица имаме много изпити и няма да се виждаме, така че не искаме разсейване - отбеляза Су Йеон.
- Добре- съгласихме се и затворих телефона.
Още една седмица без да виждам Кън Хе, това е кошмар.
- Дали нарочно го правят?- попита Джимин
- Кое?- въпросително го изгледахме
- Раната е прясна , още им трябва време - обясни той.
- Я виж ти, Джимини е имал мозък - каза Джин рошейки го.
- Я , батко - скара му се той.
Всички започнахме да се смеем. Джимин малко започна да се оправя, но Тае е много зле. Наистина много обича сестра ми , също така се чувства виновен , защото пречи на Шуга и Су Йеон да са заедно.
Минаха няколко дена и с момчетата, решихме да отидем заедно с Кън Хе и Су Йеон да посрещнем Аими и Ханае на летището. След 20 минутно чакане, към нас идваха две момичета с дълги тъмни руси коси. Едната беше със светли кафяви очи, а другата с тъмни кафяви. Когато ги видяха, Кън Хе и Су Йеон веднага ги прегърнаха.
- Нам Джуун доста време мина - каза Аими прегръщайки ме.
- Пет години - отвърнах с усмивка.
- Момичета нека ви представя Бтс - сподели Су Йеон с усмивка.
Те само се усмихнаха и се представиха
YOU ARE READING
Гадже айдол ( завършена)
RomanceЛюбов между двама души , момиче и айдол преди запознанството им.