Гледна точка на Кън Хе.
Слезнахме от самолета и се отправихме към изхода на летището. Хванахме си такси до къщата, на бабата на Су Йеон. Когато слезнахме, ченето ми падна. Къщата беше огромна, три етажна къща с огромен двор и фонтан посредата.
- Затвори си устата , ще влезнат рояк пчели - засмя се Су Йеон.
- Уникална е - възкликнах удивена аз.
- Почакай да я видиш отвътре , ще те е страх да стъпиш - обясни тя тръгвайки.
Аз се ококорих и тръгнах след нея. Влезнахме вътре и тя беше права, страх ме е да стъпя вътре.
- Су Йеон - викна една жена.
Беше ниска женица с къса бяла коса, сбръчкано малко лице и много усмихната.
- Бабо- зарадва се тя и я прегърна.
- Погледни се само, колко хубава си станала- похвали я тя.
- Мерси- отвърна усмихната.
- Това ли е Кън Хе?-посочи ме с пръст тя
- Да. Бабо нали знаеш, че не е възпитано да сочиш с пръст - скара и се Су Йеон.
- Няма нищо. Здравейте , аз съм Пак Кън Хе - представих се аз , кланейки се.
- Много си сладка - каза тя прегръщайки ме.
Качихме се горе и направо онемях. Навсякъде беше толкова чисто и подредено , абе направо наистина ще те е страх да стъпиш. Влезнах в стаята си и тя беше огромна, имах чувството че ще се изгубя в нея. Оставих куфара на земята и започнах да разопаковам. След един час бях готова и слезнах долу за обяд.
- Като хапним да се разходим - предложи ми Су Йеон.
- Добре - съгласих се аз.
- Ще те запозная с две мой много добри приятелки , не съм ги виждала от пет години. Като им казах че идвам, много се зарадваха - обясни ми тя.
- Супер - зарадвах се аз.
YOU ARE READING
Гадже айдол ( завършена)
RomanceЛюбов между двама души , момиче и айдол преди запознанството им.