19

113 13 0
                                    

Гледна точка на Шуга.

С Нам Джуун , Тае и Джимин чакахме във вана останалите, заедно с момичетата. През тези две седмици Су Йеон много ми липсваше, както и на Тае. И двамата много ни болеше, но гледахме да се разсеем с тренировки. Вратата на вана се отвори и вътре влезнаха момичетата. Когато ги видяхме ахнахме. Новите им прически бяха удивителни, когато погледнах Су Йеон замалко не получих инфаркт.

- Аими и Ханае са ви почитателки, предупреждавам да носите бронижилетки - каза Су Йеон смееки се.
- Кои са им биасите?- попита любопитно Джимин.
- Тайна - отвъра тя намигайки.
- Това не е честно - скръсти ръце, намусен Куки.
Кън Хе и Су Йеон се оплезиха.
- Не съм аз, сто процента съм сигурен - каза категоричен Нам Джуун.
- Хайде да сменим темата, гладна съм - сподели Кън Хе, пипайки се по корема.
- Ти вечно си гладна- повдигна вежда Су Йеон.
- И нищо не качва - добами Джин.
- Защото имам уникален организъм - възгордя се тя.
- Да, три часа в тоалетната - затапи я Су Йеон.
Всички започнахме да се смеем, а Кън Хе почервеня.
Отидохме в къщата на момичетата да хапним и да гледаме филм. Те отидоха да се преоблекат, докато ние започнахме да правим сандвичи и да теглим филм. Когато слезнаха всичко беше готово.
- Много малко сте направили, това само за мен ще стигне. В Япония Су Йеон ме държа гладна - започна да мърмори Кън Хе.
- Ей мрънкало, яж каквото има иначе ще стоиш гладна- заплаши я Су Йеон.
Кън Хе послушно седна и започна да хапва без да казва нищо.

Гадже айдол  ( завършена)Where stories live. Discover now