11

127 10 0
                                    

Гледна точка на Кън Хе.

  Това е лудост. Цялото училище ни гледа на кръв ,откакто снимките от срещата ни вчера излезнаха в интернет. Момичетата ни тормозеха, хвърляха ни яйца, биеха ни, това беше ужасно. Със Су Йеон си взехме раниците и се прибрахме.
- Какво ще правим?- попита разплакана тя
- Незнам, но смятам да си взема душ. Тези момичета удрят много силно - обясних аз.
- Корема ме боли - каза Су Йеон свита на две.
След малко се чуваха викове отдолу , когато слезнахме видяхме Бтс. Те ни видяха целите в яйца и синини, Нам Джуун побесня.
- Кой беше? Ще ги съдя всичките- викаше той
- Успокой се - каза му Су Йеон.
- Няма да позволя да се държат така с вас , отивам в училището и ще разбера кой е - бесен каза той и излезе.
Всички тръгнахме след него, след 15 минути бяхме в училище и той влезна в директорския кабинет.
- Кажете - каза директорката.
- Искам да знам, кой е подредил така сестра ми и Кън Хе - беснееше той.
- Уверявам ви , че ще ги накажа - опита се да го успокои тя.
- Ще ги съдя и всеки следващ, който ги докосни - обясни той.
- Нека не се стига до крайности- отговори тя леко уплашена.
- Госпожо заведете ме в новинарската стая, иначе ще започна да влизам от стая в стая и ще стани лошо - каза освирепен той.
- Добре, елате- съгласи се тя и отидохме в стаята.
Той взе микрофона и започна да вика.
- Тези които са тормозели сестра ми Су Йеон и Пак Кън Хе , да знаете че ще ви съдя. Вие сте чудовища и ще бъдете наказани. Заклевам се , докоснете ли някоя от тях още един път , незнам какво ще се случи - сподели той и излезна.
Последвах го в задната част на двора, беше седнал до едно дърво.
- Хей мерси - казах аз и го прегърнах.
Той ми отвърна и след това се отдръпна.
- Ти и сестра ми сте в това заради мен, съжалявам - сподели той разплакан.
- Ние сме виновни че излезнахме с Джимин и Таехьонг, не ти - успокоявах го аз.
- Защо излезнахте с тях?- попита той
- Чухме разговора ви вчера. Су Йеон искаше да даде шанс на Таехьонг, а и да те дразни и затова покани и Джимин - обясних аз.
- Ах, тази малка лисичка - ядоса се Нам Джуун.
- Има и още нещо - добавих.
- Какво?- учуди се той
- Йонги също я харесва - отвърнах сериозна.
- Моля?- ядоса се той
- Тя обича Йонги много, призна му но той я отряза - споделих.
- Защото Таехьонг я харесва - добави Мони.
- Точно - съгласих се.
- Нещата станаха , като в индийска драма - засмя се той.
- Аха - съгласих се аз.
- Ти харесваш ли Джимин?- попита колебливо той
- Не - отвърнах с усмивка.
Той се зарадва.
- Да вървим - предложи той.
- Добре - съгласих се.
- Дай си номера - каза той смъркайки.
- Заслужи си го - изплезих се и тръгнах да бягам.

Гадже айдол  ( завършена)Where stories live. Discover now