Гледна точка на Кън Хе:
Концерта беше невероятен, всички бяха удивителни. Със Суйеон изчакахме тълпата да се поизтегли малко и тогава да излизаме.
- Ще ходим ли при тях пак или ще се прибираме?- попита ме шепнейки тя.
- Ако искаш иди ти , умирам да си легна - отвърнах и прозявайки се.
- Не искам да виждам Шуга, три часа ми бяха предостатъчни - сподели тъжно тя.
Аз само я прегърнах. Излезнахме пред залата и Суйеон писа на Намджуун че ще се прибираме.
" Изчакайте, ще ви закараме".
" Не, викнахме си такси".
" Искахме да хапним с вас, след концерта ".
" Друг път, уморени сме".
" От какво? Ние пеехме и танцувахме три часа".
" От викане по вас и танцуване :p ".
" Добре, утре ще се видим".
" Чао".
Таксито ни дойде и ние се качихме в него. Тази вечер ще остана да спя у Суйеон, защото майка отива на командировка и не искам да съм сама. Пристигнахме в къщата и направо се проснахме на леглото, мързеше ни да се преобличаме , но в крайна сметка го направихме.
На сутринта се събудих от аромата на палачинки, бекон и яйца. Помислих че Суйеон е станала, но тя спеше до мен.
- Ей Суйеон, събуди се - побутнах я аз.
-Какво?- каза сънено тя .
- Има някой долу, мирише на палачинки яйца и бекон - обясних аз.
- Моля?- уплашено стана тя.
Бавно започнахме да слизаме по стълбите и какво да видим, седем момчета нагъват яйца и бекон.
- Какво правите тук? - сопна им се тя
- Закусваме- отвърна сладко Джънгкуук.
- Имате си къща - каза тя със скръстени ръце.
- Суйеон гладна съм, стига им се кара - защитих ги аз и отидох да хапна.
- Предателка - викна тя.
- Много е вкусно - отвърнах с усмивка аз.
- Джин дано да си направил много, защото тя яде доста - подразни ме Суйеон.
- Не е вярно - викнах с ядосана муцунка.
Всички започнаха да се смеят.
След като хапнахме решихме да гледаме филм , а аз исках да разбера дали на Шуга му пука за Суйеон.
- Мила, ела утре с мен на двойна среща - поканих я.
Тя ме изгледа невярващо , а останалите шокирано. Шуга и В стискаха юмруци и двамата я харесват. Нещата са по сложни отколкото изглеждат. Тогава защо Шуга отряза Суйеон като я харесва, да не би да знае че В също я харесва и затова да е отхвърлил чувствата и.
- Добре, кога - съгласи се тя.
- След училище- обясних.
- Нестава - възпротиви се Намджуун.
- Няма да оставам стара мома , заради твоята братска загриженост - ядоса се тя.
- Още си малка за гаджета - каза той , леко повишавайки глас.
- На 17 г съм, а и твоето първо гадже беше в гимназията - отвърна му тя.
- Различно е - викна той.
- Край! Събирайте си пърцалите и вън - беснееше Суйеон.
Всички станаха и започнаха да се оправят и на излизане Намджуун прасна вратата.
Суйеон започна да плачи , отидох до нея и я прегърнах.
YOU ARE READING
Гадже айдол ( завършена)
RomanceЛюбов между двама души , момиче и айдол преди запознанството им.