Гледна точка на Нам Джуун.
Когато момичетата си тръгнаха, не издържах и си отидох в стаята. Знаех че Кън Хе е влюбена в мен, но да не наранява Джимин отряза и двама ни . Много ме болеше, но трябва да се примиря с решението и. След един час Су Йеон ми писа съобщение, в което казва че отиват в Япония за ваканцията. Още повече ме заболя, слезнах долу при останалите.
- Утре отиват в Япония за ваканцията, Джин ще ги закараш ли? - споделих тъжен аз.
Всички ме погледнаха шокирано.
- Да - съгласи се той.
- Всички вие имате нужда от време - сподели Хосок.
Тае Хьонг също изглеждаше ужасно, сестра ми сигурно го е отрязала. След това дори и с Шуга не е говорила, не иска да е с него заради Тае Хьонг. Нещата наистина станаха много заплетени.
- Нам Джуун - каза Тае Хьонг.
- Знам, боли - отвърнах аз, прегръщайки го.
С периферията на окото , видях изражението на Шуга и него го болеше. Както и Джимин, на него също не му е леко.
На сутринта Джин заедно с Хосок и Куки , отидоха да закарат момичетата до летището. Ние също отидохме скришно да ги изпратим. Късаха ни се сърцата и на четиримата.
- Шуга, защо не си с тях?- попита любопитно Джимин
- Защото със Су Йеон се обичат, но заради мен той я отряза - отговори Тае Хьонг.
С Джимин и Шуга го погледнахме шокирано.
- Ти.... знаеш- заекваше той.
- Чух, когато ти призна - сподели Тае Хьонг, свел глава.
Шуга отиде до него и го прегърна.
YOU ARE READING
Гадже айдол ( завършена)
RomanceЛюбов между двама души , момиче и айдол преди запознанството им.