✨3. Dale✨

588 25 2
                                    

Reggel megint találkoztam Ingával. Ingától megkérdeztem...

-Inga te milyet klubba iratkoztál fel?

-Szurkolócsapatba te?

-Én a lány kosárcsapatba.

Ingával szinte nagyon jó barátok lettünk. Amikor a suliba értünk akkor az ajtóban állt Poppy néni.
Ingával egymásra néztünk de nem értettük. Ingával elváltunk mert máshol volt óránk. Én szokásosan a telefonomat bújtam. Egyszer olyan érzésem lett mintha valaki nekem jött volna.

-Nem látsz a szemedtől!?

-Te jöttél nekem csajszi!

-Na mindegy sietek!

Nem értem mért ilyenek a fiúk. Ingával újra együtt lesz az óránk.

-Pszt...

-Mi az Inga?

-Hallotál az új osztálytársról?

-Milyen osztálytárs?

Itt a beszélgetésünk megszakadt mert belépett az új "osztálytárs", természetesen az akinek neki mentem, pontos ő jött nekem.
A tekintetünk találkozott egymással ő még vigyorgott is. Gondolom élvezi hogy mögöttem ülhet. Folyton olyan érzésem van hogy engem néz.
Ingával elkezdtünk készülődni a következő órára!
Inga az órán folyton az új fiút nézte amire én is oda figyelek és figyelmeztetem hogy hagyja abba mert ez már túl sok.

Most lesz Poppy nénivel óránk, ja amúgy magyar lesz. Ezen az órán fogjuk megtudni hogy ki is az új fiú.

Poppy néni ebben a pillanatban lépett be az osztályba, egyből kihívta az új fiút a táblához. Aki mellesleg irtó cuki.

Név:Dale Whitter
Kor:16
Magasság:177cm

Elmondta hogy hívják meg hány éves és hogy milyen magas.
Ez az utolsó óránk szóval hamarabb elmehetünk.
A szekrényemből kivettem a dolgaimat és valaki hírtelen becsapta a szekrény ajtót.
Hírtelen oda kaptam a fejem hogy ki volt az. Megláttam hogy Dale az és magam alatt voltam,nem tudtam mit mondani ezért csak ennyit mondtam:

-Ezt mért csináltad?

-Csak úgy.

-Megijesztettél ugye tudod!?

-Nem de elég vicces volt. Na szia!

-Szia! -morogtam.

Indultam haza egyedül Inga nélkül. Útközben találkoztam Dale-el. De nem szóltam hozzá csak a szemébe néztem ő meg az enyémbe. Remélem nem látszott a fejemen hogy fülig szerelmes vagyok belé, vagy nem tudom mit érzek. Haza értem és gyorsan bedőltem az ágyba majd egyből elaludtam.

A kosárlabda az életem Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt