Másnap reggel 6:00 óra. Reggel arra keltem fel hogy valaki vagy valakik dobálják az ablakom, Dale volt az meg Inga és Sam. Gyorsan felöltöztem és lementem hozzájuk. Ingának köszöntem Samnek is és Dale-t meg szorosan megöleltem.
Inga azt találta ki hogy mivel tud a kialakuló kapcsolatomról és az ő kialakuló kapcsolatáról elmehetnénk egy négyes randira. Ehhez én még nem szóltam semmit csak annyit mondtam...-Még meglátom.
Sam megcsókolta Ingát majd mentünk is a suliba. Útközben Dale megfogta a kezem ami nagyon jól esett. Sam és Inga más irányba mentek mert Sam nem hozta a táskáját. Én és Dale megvártuk őket a közeli parkban lévő padon.
-Lizie! gyönyörű vagy ma -mondta Dale.
-Köszi -pirultam el.
Dale megcsókolt majd a fülébe súgtam: -Te meg sexy vagy!
Dale ettől jobban magához húzott már a kocka hasát is éreztem és még egyszer megcsókolt. Közben Inga és Sam megérkezett.
-Roszkor jöttünk? -kérdi Inga.
-Nem nem - hadartuk Dale-el.
Ezután indultunk tovább a suliba négyen Sam és Inga elöl mi meg hátul.
Dale mesélte nekem hogy Sam félénk ezért nem fogja meg Inga kezét.
Én persze fogtam Dale kezét szorosan el ne veszítsem. Amikor beértünk a suliba Sam és Inga elbúcsúzott mert Sam a másik osztályba jár a "C"-be. Igaz mellettünk van de azért az sok távolság. Dale-től én is elbúcsúztam egy puszival mert neki is menni kell. Igen hozzánk jár vagyis járt a szülei átt íratták az "F"-be ami két folyosóval odébb van. Ingával bementünk az órára amit Poppy néni helyetesített.Amikor leteltek az órák akkor Ingával elmentünk a fiúkat elkérni. Mindenki elvolt kápráztatva hogy nem a szülők kérik el. Mivel kedves tanár volt ezért elengedte Dale-t. Ingának picit harcolnia kellett de végül sikerült neki is.
Elmentünk mind a négyen hozzám lepakolni. Senki sem volt otthon, mindenkinek dolga volt a családban. Lepakoltunk a szobámban lementünk a konyhába valami ropiért és egy picit leültünk a TV elé. Sam és Inga "halálra"
csókolgatták egymást, ezért mi Dale-el elmentünk a szobámba. Semmi sem történt csak az átlagos ágyon fekvő a csókolózás. Egy óra után elindultunk az Inga által kitalált négyes randira.Én sima húst burgonyával kértem és tartár mártással. Dale egy tál töltött húst rizsával. Sam pedig sima saláta tálat vegetáriánus hússal, igen Sam gyakorlatilag vega. Inga pedig azt kérte amit én.
Miután megettük elmentünk a Parkba sétálni mind a ketten más irányba mentük. Sam és Inga balra, Dale és én pedig ahhoz a fához ahol kiszívta a nyakam.-Lizie emlékszel erre a fára?
-Persze nem fogom el felejteni.
-Én sem nyugi -kuncogott.
-Amm kérdezhetek valamit?
-Persze mond.
-Mi most járunk vagy csak kialakulóban van.
-Szerintem kialakulóban! Mért kérded?
-Mert ha rád nézek elvesztem a fejem.
Erre a mondtatra Dale megcsókolot. Írtam Ingának SMS-t hogy a randi nem négyesben fejeződik be.
Szia Inga a randiról mi most leszálunk.
Ok, sziasztok
Sziasztok
Meg van a lakás kulcsod hozzánk nem?
Igen meg van.
Ez után Dale megkérdezte nem-e alszok ma nála. Erre persze igent mondtam. El mentünk a dolgokért hozzánk majd siettünk Dale-ék házába mert már 19:43 óra volt.
YOU ARE READING
A kosárlabda az életem
Teen FictionEgy átlagos lány vagyok szőkés színű hajjal,és kékes szemmel. Olvasd el az én történetem.