↪️2/3↩️

162 8 0
                                    

Másnap reggel....

Arra keltem fel hogy anya dörömböl az ajtón. Nagy nehezen kikeltem az ágyból és fáradt fejjel ajtót nyitottam neki.

- Jó reggelt anyu- mondtam fáradtan.
-Jó reggelt, öltözz gyorsan egy fiú van lent a nappaliban!- hadarta el a végét.
- Kicsoda?
- Majd meglátod siess- és már itt sem volt.

Mentem a szekrényemhez egy jó ruhát kivettem mert nagyon jó idő van kint. Egy sima szoknyára esett a választásom.
Be rohantam a fürdőbe, a hajamat csak felfogtam és enyhe sminket raktam a fejemre.
Összesen valahogy fél órát lehetem fent a készülődéssel elfoglalva.
Amikor leértem a lépcső alsó fokára megpillantottam Simont.

-Szia!- köszönt nekem.
-Hello!

Ezután anyutól elköszöntem majd indultunk is lassan a suliba. Amikor odaértünk akkor láttuk hogy minden gyerek a bejárat előtt tolonk. Egymásra néztünk, vállát vontunk majd újra előre.

Ekkor megszólalt a hangosbemondó:
-Kedves diákok!
A mai tanítás elmarad, mindenki mehet haza!

Mindenki éjjenezett,hurrázott és pár másodperc alatt az egész plac üres lett.
Mi is mentünk haza, Simonnal beszélgettünk majd az útkereszteződésben elváltunk egy egymástól.
Mikor haza értem senki sem volt itthon mindenki dolgozni ment.

Felmentem a szobámba laptopozni.

Egy órával később...

Miután befejeztem a videók nézését a neten utánna kicsit összepakoltam mert gondoltam majd holnap elhívom a barátnőmet.
Miközben rakodtam találtam a szekrényem mögött egy kis dobozt.
Óvatosan kivettem majd lefújtam róla a port. Lassan kinyitottam, és találtam benne, egy naplót, egy nyakláncot, egy képet még hozzá egy kiskori képet valakiről.

Elkezdtem olvasni a naplót. Nagyon megtetszett de mivel nem szabad más naplóját olvasni ezért vissza raktam a dobozba, kivettem a képet és a nyakláncot.
A naplót a dobozzal együtt vissza raktam a helyére és a képből vágtam egy szivecskét ahol a képen szereplő személy arca van.
Kinyitottam a nyakláncot és bele raktam. Majd a nyakláncot a nyakamba.

Pár perccel később anyu is haza ér.
Megmutattam neki mit találtam.

A nyaklánc láttán anya hangulata más lett az arc kifejezése is. Nem tudtam leolvasni mire gondol.

-Ezt honnan szerezted? - makogta.
-Egy dobozból, mért?!- kérdőn néztem anyámra. -Ki van a képen?- kérdeztem.
-Mutasd - mondta.

Oda adtam neki a képet hogy jobban lássa.
Anyának egy könnycsepp gördült le a szeméről.

-Ő a dédnagyanyád- mondta.
-Azta- lepődtem meg.

Anyu ezután elment a dolgozó szobájába, én pedig a nappaliba mentem tv-t nézni. Pár perc után a telefonom megszólal a szobámból, indultam fel de letették vissza hívtam őt. Egy ideig beszélgettünk és a napnak a másik fele el is ment vele.

Anya felkiabált hogy menjek le.
-Gyere le vacsora!
-Megyek.

Miközben mentem le a kosár csapat egyik tagja írta meg SMS-ben hogy hétvégén menjek a pályára.
Vissza írtam neki majd mentem tovább.

-Mi a vacsi? -kérdeztem.
-Rizotto-mondta anya.

Miután megettem felmentem a szobámba majd lezuhanyoztam és mentem filmet nézni.

A kosárlabda az életem Where stories live. Discover now