✨7. Első éjszaka✨

272 17 0
                                    

Este 21:10 órakor Dale megkérdezte nem-e nézünk filmet popcorn-al.
Erre igent mondtam és betett egy kurva jó filmet.

Dale a film romantikus részénél elkezdett csikizni én lecsúsztam a kanapén a hátamra ő meg előre hajolt és megcsókolt. Eközben én csak arra tudtam gondolni hogy mennyire szeretem.

-Dale!

-Igen Lizie!

-Szeretlek!- mormogtam.

-Én is téged!

Amikor vége lett a filmnek, Dale kiment a konyhába hogy elmossa a tálat. Én utánna osontam majd a háta mögé bújtam, persze ő nem vett észre, és amikor befejezte a mosogatást én eltakartam a szemét ő elmosolyodott majd megragadta mindkét csuklómat és maga elé rántott és azt mondta:

-Te vagy a mindenem! Szeretlek

- Te is nekem.

Ezek után megcsókolt majd hírtelen megszólal a telefonja. Sam az, felveszi. Egy jó fél óra múlva tette le a telefont én már kezdtem aggódni, de csak annyi volt a szitu hogy Inga nála alszik.
Este 23:02 óra van és Dale meg én kimentünk a teraszra. Ott egy kicsit beszélgettünk majd bementünk.

-Dale el tudnád velem képzelni az életed? -kérdeztem.

-Persze!

-És nélkülem vagy mással?

-Már nem tudnám.

Ezek után még egy kicsit kint maradtunk nézni a csillagokat majd bementünk. Dale megmutatta a lakás többi részét egyben a szobáját is ahol leszünk. Nagyon szép házuk van.

Dale és én bementünk a szobába. Szokásosan Dale megint elkezdett csikizni, majd én a hátamra dobtam magam ő lefeküdt mellém majd megcsókolt. Egy ideig még telefonozott én a mellkasán feküdtem. Elég furi a pizsamája de nekem tetszik (nincs felső része). Miközben a mellkasán feküdtem éreztem a melegséget benne ahogy szív verése megy. Egy idő után elaludtam a mellkasán. Dale csak később vette észre mert játszott. Amikor ő is ment aludni akkor nem vett le magáról hanem közelebb húzott és szorosan megölelt.

Bocsi hogy ez a rész ilyen rövid lett de nem volt ihletem.

A kosárlabda az életem Donde viven las historias. Descúbrelo ahora