✨4. Ki is ő!✨

495 23 0
                                    

Egész reggel csak rá tudok gondolni.
Dale...
Dale...
Dale...

Reggel mint mindig Ingával megyek a suliba. Túl oldalon ott volt Dale és a barátai. Ingának szerintem tetszik az egyikőjük de nem kérdeztem meg.

A suliban bementünk az osztályba a technika órára.
Ő a mi tanárunk. Adok nektek egy kis infót hogy megismerjétek.


Név:Winsley Hubor
Kor:35

Nagyon sok mindent mindent nem mond magáról szóval sokat én sem tudok.
Inga nagyon sokat álmodozik mostanában ezért megírom neki SMS-ben hogy mi a szitu.

Inga valakibe szerelmes vagy?

Igen látni?

Dale-be?😶

Nem a haverjába.

Melyikbe?

Hát abba a....

-Lányok tegyétek el a telefont! -morogta a tanár.

-Rendben-rendben!

Néha azt érzem hogy Dale engem néz.
Ma csak egy óránk volt szóval Dale-el beszélni fogok.
Ott van a motorjánál. Oda megyek hozzá.

-Szi.. szia!

-Hello! Lizie

-Beszélni szeretnék veled.

-Szálj fel.

-Nem.

-Szálj fel.

-Nem!

-Te akarsz velem beszélni nem?

-Dee

- Akkor szálj fel.

Végül felszálltak a motorra Dale mögé.
A közeli Parkba vitt el, majd amikor leszáltunk a motorról. És én elkezdtem neki mondani amit szeretnék. Utánna elkezdett felém közeledni én hátráltam, majd neki mentem egy épületnek, ő bezárt a karjaiban én meg nem tudtam elmenni.
Az arca egyre közelebb és közelebb került az enyémhez majd mélyen a szemembe nézett. Az arcát oldalra hajtotta és a nyakamhoz közeledett.
A nyakamat elkezdte csókolgatni majd szívni. Egy idő után mikor rá jöttem hogy úgysem kellenék neki elkölteni magamtól,majd haza mentem.
Egy szót sem szólt, elégedett volt.
Nem tudom mi történt velem hogy hagytam magam. Lehet hogy szerelmes vagyok?- sosem fogom magam megérteni.
Amikor haza értem megnéztem a nyakam.

Anya kérdezte merre jártam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anya kérdezte merre jártam. Nem válaszoltam csak gyorsan bementem a szobámba. Miháns ledőltem az ágyba egyből el is aludtam. (22:00)

A kosárlabda az életem Where stories live. Discover now