Reggel amikor felkeltem senki sem volt otthon, még Petrick sem. Pedig ő soha sem megy sehová.
Ma elég gyorsan ide ért Inga ezért sietnem kell.
Miközben sétáltunk megláttuk Dale-t. Inga közben kérdezte mért van rajtam sál: -Mért van rajtad sál? Nem szoktál hordani.-Tudom dee.... Hát... Izé...
-Na mond már!
-Hát én meg... meg Dale..
-Lefeküdtetek?
-Dehogy!
Itt a beszélgetésünk megszakadt, mert én a tekintetemet Dale felé irányítottam. Miközben mélyen Dale szemébe néztem az út másik felére Inga lehúzta a nyakamról
a sálat, és így szólt:
-Kiszívta a nyakad?-Igen...
-Azta, akkor most ti jártok?
-Nem nem... nem tudom. -motyogtam.
Inga átt ment a fiúkhoz. Már sejtem ki tetszik neki. Szerintem Sam tetszik neki.
Név:Sam Blick
Kor:16Sok mindent nem tudok róla csak azt hogy Ingának tetszik.
Egyszer csak megszólal a telefon. Megnézem ki írt. Hát persze hogy Dale az.Szia Lizie!
Vissza írok neki de érzem hogy engem néz.
Szia Dale!
Amikor vissza néztem az út másik oldalára már nem volt ott, de Ingáék ott voltak. Arra gondoltam hátha mögöttem van. Érzem a jelenlétét.
Valaki megfogta a derekam. Valaki elkezdte csókolgatni a nyakam.
Már tudom ki az: Dale!
-Szia!
-Szia!
Nem tudtam neki mit mondani. Mintha.. mintha lefagytam volna. Nem tudom mért érzem ezt de mintha szerelmes lennék belé. Nem tudom hogy mondom el neki. Talán csak egyszerűen megírom neki majd... majd kimondom.
Dale! Én... én szeretlek!
❤️ én is téged!
Úr isten asszem elpirultam!
-Dale de ez komoly én tényleg szeretlek!
-Tudom Lizie! Tudom
Dale megáll egy pillanatra, észre veszem hogy már nincs mögöttem. Meg állok megfordulok lerakom a padra a táskám Dale táskája mellé, megnézem hány óra közben Dale közeledik hozzám.
Felnézek, a szemembe néz én meg az övébe.
Elkezdett járni a szeme a szám és a szemem közt. Éreztem hogy valami fog történni.
Azt suttogta hogy SZERETLEK!
Ez után rám mosolygott én elpirultam , megsimogatta az arcom hogy ne legyek feszült. Olyan meleg keze van imádom ahogy hozzám ér, ahogy rám néz és ahogy csak szimplán velem van.
Ez után úgy vettem észre hogy nem vagyok feszült és ő is így látott. Úgy döntöttünk hogy nem megyünk ma suliba.
Megfogta a derekam magához húzott és megcsókolt. Azta igen megcsókolt.-Dale ha most ez igaz akkor ne engedj el!
-Nem foglak -suttogta.
Írok Ingának hogy nem megyek ma suliba mert Dale-el leszek.
Szia Inga nem megyek suliba!
Vettem észre! Dale sincs az órán csak nem?
Nem csak de talán, na jó igen.
Azta, képzeld Sam megkérdezte hogy el-e megyek vele randira!
Erre nem reagáltam mert Dale-re néztem és elöntött az hogy ki is ő és hogy én igen is szeretem őt. Dale elmondta nekem hogy már akkor tetszettem neki amikor először láttam meg őt és ő is engem. Ettől nagyon elpirultam amire ő megölelt és azt éreztem hogy biztonságban vagyok.
Ekkor Dale a fülembe súgta.-Szeretlek és nem foglak sohasem egyedül hagyni.
Ez után megcsókolt. Majd elmentünk Moziba megnéztünk egy romantikus filmet. Haza felé elváltak az útjaink közben felhívtam Ingát mi is van azzal a bizonyos Sammel. Elmesélte lépésről lépésre nagyon jó volt hallani hogy boldog. Ja amúgy lecke nincs. Amikor Ingával letettük a telefont már a bejárati ajtónál voltam. Miháns beléptem az ajtón finom illatok csapták meg az orrom. Megnéztem mi az majd mentem a szobámba. Szokásosan elmentem hajat mosni,lefürödni majd mentem aludni. Egész éjszaka csak Dale-re tudtam gondolni. Majd elaludtam, úgy alhattam mint a bunda mert azt sem vettem észre hogy Petrick haza érkezett.
YOU ARE READING
A kosárlabda az életem
Teen FictionEgy átlagos lány vagyok szőkés színű hajjal,és kékes szemmel. Olvasd el az én történetem.