İlk Aşk

372 19 1
                                    

Ve bir gün okula giderken birden çok fena yağmur yağmaya başlamıştı. Evim okula yakın olduğu için ben yürüyerek o ise uzak olduğu için servisle gelirdi. Haliyle ben okula gelene kadar sudan çıkmış balığa dönmüştüm. O ise kapıda benim gelmemi bekliyordu. Halimi görünce önce bir şaşırdı ve sonra gülmeye başladı. 

-Bu ne hal böyle şemsiye almayı akıl etmemiş mi bazıları.

+Dalga geçme donuma kadar ıslandım.

-Vuhuu çok seksii.

+Dalga geçme diyorum sana.

-Tamam sen lavaboya git üstündekileri çıkar gelcem ben.

+Nereye?

-Ya sen dediklerimi yap geliyorum hadi az kaldı derse.. diyerek yanımdan koşarak uzaklaştı. 

Ben de lavaboya gittim. Montumu, gömleğimi, çoraplarımı çıkardım kalorifere astım. Elinde çorap, gömlek, etek ve terlikle geri döndü.

+Nereden buldun sen bunları!?

-Üzümü ye bağını sorma hadi giyin hasta olacaksın.

+Saç kurutma makinası yok muydu?

Sadece gülerek başını hayır anlamında salladı. Bu sırada giyinirken bana bakıyordu. 

+Oldu mu? etek biraz küçük sanırım.

-Ona yapcak bir şey yok güzel oldun güzel.. derken elimden tutup beni döndürdü ve sonra da arkamdan sarılıp aynaya döndük. Bir süre ikimizi izledik.

+Etek kısa oldu nerdeyse götüm gözükecek.

-Hiç görmediğimiz şey sanki. Çok bakanı döverim merak etme diyerek güldü.

+O zaman kendinden başla geldiğinden beri beni dikizliyorsun

-Seksi hatunsun yapcak bir şey yok diyerek beni boynumdan öptü sonra da elimden tutarak sınıfa doğru koştuk.

Ders başlamıştı bile fakat durumu anlatınca derse alındık. Derste sürekli düşüncelere dalıyordum. Hoca bana bakmaya başladığında beni dürtüyordu. Bana öyle davranması hoşuma gitmişti. Eğlenceli biriydi de. Sürekli bir kurtarıcım gibiydi. En iyi arkadaşımdan hoşlanmaya mı başlamıştım? Yok artık. Hem onun genel tavrı böyleydi bana özel bir durum falan yoktu. Var mıydı yoksa? Neler düşünüyordum ben tabiki yoktu. 

-Ne düşünüyorsun?

+Hiç.

-Hadi ama bizim aramızda gizli saklı yok.

+Havalardan sanırım yağmurlu havalarda böyle olurum ben biraz ağırlık çöker üstüme. 

-Kaldıralım o zaman o ağırlığı hadi gel

+Canım istemiyor lütfen ısrar etme sen git istediğin yere.. diyerek sıraya koydum kafamı yattım

-Peki tamam.. diyerek sınıftan dışarı çıktı. Aynı hisleri hissetmiyor demek ki beni bırakıp gitti diye düşündüm. İçimden ağlamak geliyordu ama sonra saçmalama napıyorsun diye düşünerek gözlerimi kapattım. Gözümün önüne okula nasıl çabuk alıştığım zamanın nasıl çabuk geçtiğini düşündüm. Sonra da düşünmemeye çalıştım. Acaba annem akşama ne yemek yaptı? Eski arkadaşlarım şuan neler yapıyor? diye düşünürken beni uyandırdı. En sevdiğim çikolatayı sıraya koyup 

-Bence bu keyfini yerine getirir.. dedi. Gülümsedim. Ama içimden hala ağlamak geliyordu. Regl mi olacaktım acaba? Bunu neden yapıyordu? diye düşünürken kendimi ona sıkıca sarılmış halde buldum. O da bana sarılmış saçımı okşuyordu. O an çikolata bile bu kadar mutlu edemez diye düşünürken eski sıra arkadaşı gelip "İyice sevgili gibi oldunuz siz bir şey var da saklıyorsanız sizi bütün okula rezil ederim" dedi. Bir anda ayrıldık ve aynı anda "Hayır! Yok öyle bir şey" dedik. Kız çirkince gülerek yerine geçti. O da cevap olarak gülerek "Ne o kıskandın mı yoksa" dedi. Kız da "hıı çok" diyerek defterlerini çıkarmaya başladı. Nereden çıkmıştı bu kız? Kıskanç bir insan değildim ama sinir olmuştum. Mutluluğuma çomak sokmuştu. Ayrıca aklımıza da sevgili olma durumunu da sokmuştu. Annem öğrenirse ne derdi? Bu sefer beni hangi okula gönderirdi? Evde eğitim alırdım herhalde. 

-Asma suratını herkesin söylediğine kulak asma.

+O yüzden asmıyorum beni sadece senin söylediğin şeyler incitir.

-Neden peki?

+Havalardan..

-Tabi ya nasıl bilemedim dedi kahkahayla. İstemsizce ben de güldüm.

Omzuna yaslanıp çikolatamı yemeye başladım. O da kolunu belime dolayarak başımdan öptü. Kıza ne kadar kızsam da haklıydı sevgili gibiydik. Arkadaş gibiydik de. Of neden sürekli bir ad koymaya çalışıyoruz ki mutluysan gerisi çok da önemli olmamalı diye düşündüm. Ya kendimi kaptırıp daha fazlasını istersem?

Ve tabiki tutamadım kendimi.. 

 

 

 

AYNI GÖKKUŞAĞININ ÇOCUKLARIYIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin