Bir gün yine konferansa salonunda seminer vardı. Öyle sıkıcıydı ki ikimiz de uyumuşuz. Birden irkilerek uyandığımda seminer bitmiş ve herkes gitmişti. Onu da dürterek uyandırdım.
+Uyan prenses herkes gitmiş. diyerek yerimden kalkıp kapıya doğru gittim.
-Kim? Nereye? Hıı tamam hatırladım. Öyle mi uyandırılıyor prensesler insan öper.
+Çok güzel kitli de kalmışız! (öpücem ben seni! dedim içimden)
-Gel yatalım nasıl olsa yarın da okul var.
+Saçmalama annem deliye dönsün di mi?
-Öff senin şu annen.. dur bekle geliyorum bulucam bir çaresini
+Sen de servisi kaçırdın nasıl gideceksin eve?
-Hemen kur felaket senaryolarını bir bekle evhamlı hatun ya
Bütün kapıları kontrol etti ve kilitleriyle oynamaya çalıştı ama açamadı. Sonra mikrofonu alıp güvenliğin duyacağını düşünerek kitli kaldığımızı söyledi. Yarım saat gibi bir süre geçmişti hiç kimse gelmeyince ben daha çok telaşlandım. O da beni rahatlatsın diye başka konular açıp konuşmaya başladı. Konu nasıl bizim sevgili olmamıza geldiği hakkında hiç bir fikrim yok.
-Ezgi'nin dediğini düşündüm de sence biz sevgili olsak nolurdu?
+Annem seni vurur beni de eve kapatırdı.
-Söylemezdin ki.
+Anlardı bir şekilde bilmiyorum 6. hissi fazla kuvvetli
-Yinede görmeden inanmazdı bence.
+Orası öyle tabi.
-Annen dışında başka engelimiz yok mu yani?
+Nasıl yani?
-Senin açından yani? duraksadı ve Şimdi öpsem tokatı yer miyim diyorum yani? dedi şakaya vurarak
+Öpemezsin ki dedim tek kaşımı kaldırıp gülümseyerek.
O da gülümsedi ve yavaşca dudaklarıma bakarak yaklaştı. gözlerimi kapayarak içimden hayır öpmeyecek, öpemez, öpmemeli diyordum ve kalbim heyecanla atmaya başlamıştı. Sonra neredeyse değecekken "Sence öpemez miyim?" diye sordu. Her an öpmese de öpse de bayılacaktım sanki. Düşünemiyordum. "Bilmiyorum" dedim. "Az önce baya iddalıydın noldu?" dedi gülerek. "Hala iddalıyım" diyip kendim öptüm. Neden böyle bir şey yaptım bilmiyorum sadece öpmek istedim. Belki sen öpemezsin ben öperim diye düşündüm. Belki de bayılacaksam boşu boşuna olmasın diye düşündüm. Belki bilinçaltımda çok istediğim bir şeydi. Belki de sadece anı yaşamak istedim. Ama yaptım işte. Öyle güzeldi ki kapılar açılıncaya kadar öpüşmüştük. Tabiki bu mutlu an annemin beni merak edip okulu basmasıyla son bulmuştu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI GÖKKUŞAĞININ ÇOCUKLARIYIZ
RomanceDünyaya leyleklerle değil gökkuşağıyla gelmişim. Doğduğum günden beri annem neden çevremdeki kızlar gibi olmadığımı düşünürmüş. Diğerleri evcilik oynarken ben ağaç tepesinden inmez bisiklet yarışları yapardım. Annem bana sürekli nasıl davranmam gere...