Bir süre sonra telefonda sürekli biriyle konuşmaya başladı. Tatilde tanıştığı kızlardan biri olduğunu öğrenmem uzun sürmedi. Kız buna bildiğin yazıyordu. Benimki de yüz veriyordu. Kıskandırmaya mı çalışıyordu? yoksa gerçekten seviyor muydu? diye düşünürken bunlar çıkmaya başladılar. Bildiğin artık konuşurken sevgilim diyordu. Hala nasıl ayrılığımızın ayı dolmadan bu kızla çıktığını anlamaya çalışıyordum. Daha sonra telefonunu şarja bırakıp dışarı çıkmıştı ve mesaj gelmişti. Şeytan dürttü gittim baktım. Mesajda "keşke yanımda olsan yazın olduğu gibi sarılarak sahilde yatsak" gibi bir şey yazıyordu. Benim başımdan kaynar sular boşalmış gibiydi. Bayılmakla kusmak arası halsiz bir durum içindeydim. Böyle boş boş bakarken çıktı geldi ve telefona baktı. Aldı. Mesajı okudu.
- Düşündüğün gibi değil dedi. O an düşünemiyordum ki. Beynim donmuştu.
+Ne düşünüyormuşum? diye sordum
- Aldattığımı düşünüyorsan öyle bir şey olmadı arkadaşçaydı
+ Düşünmedim öyle bir şey dedim ama düşünmeye başlamıştım aldatmış mıydı beni? Acaba o kavgaları o yüzden mi çıkarıyordu? Ben ayrılayım diye mi? Ayrıldığım gibi de başladılar zaten rahatlıkla görüşmeye hatta çıkmaya. Bunun hesabını sormaya bile hakkım yoktu ki şuan.
- Güzel çünkü olmadı seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun.
+ O yüzden mi ayrıldığım gibi gittin kızla çıkmaya başladın?
- Ne o kıskanıyor musun?
+ Hayır umarım mutlu olursun dedim ve sırama oturdum. Soruya soruyla cevap vermişti. Böyle zamanlar her zaman bir şeylerin yalan olduğunun göstergesiydi. O yaz bir şeyler olmuştu. Çok belliydi. Daha sonra okulda başka arkadaşlar edindim. Tam çok mutlu olmaya başlamış kendimi toplamıştım ki bir gün okula gelmedi. Eve giderken okulun yanındaki her zaman gittiğimiz parkta dalgın bir şekilde oturuyordu. Yanına gittim oturdum.
+Bugün okula gelmişsin ama derse gelmedin.
-Keyfim yok
+Neden?
-Ayrıldık
+Senin adına üzüldüm diyemicem zaten ne kadar çıktınız da ne yaşadınız ki üzülecek
- Üzülmen gereken şey ne biliyor musun aslında başka birine aşıkken aptal gibi onu aldatmam ve aşık olduğum kişiyle aramı bozup onunla çıkmam ve aşık olduğum kişinin benden nefret ediyor olması bunu farkettiğimde ise herşeyin çok geç olması. o yüzden onu da kandırmamak için ayrıldım. Herkesin bana olan güvenini kırdım. Nasıl düzelticeğimi bilmiyorum.
Derken gözünden yaşlar geliyordu. Dayanamadım sarıldım. O da sıkı sıkı sarıldı.
-Çok özür dilerim. Gerçekten. Seni çok seviyorum
Hiçbir şey diyemedim. Sadece sarıldım. Ona sarılmayı özlemiştim. Gerçekten onu çok seviyordum. Ama söylemedim. Affetmeli miydim? İnsanlar hata yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYNI GÖKKUŞAĞININ ÇOCUKLARIYIZ
RomanceDünyaya leyleklerle değil gökkuşağıyla gelmişim. Doğduğum günden beri annem neden çevremdeki kızlar gibi olmadığımı düşünürmüş. Diğerleri evcilik oynarken ben ağaç tepesinden inmez bisiklet yarışları yapardım. Annem bana sürekli nasıl davranmam gere...