15.Otthon

459 27 2
                                    

Leszáltunk.Kiszedtem a csomagjaimat és Amandával együtt elindultunk haza.Amanda átjött először hozzánk mert rávettem hogy előbb mondjuk meg az én szüleimnek.Szóval titokba ment be és felszaladt a szobámba.Én is mentem.Amint beléptem azt hittem leesik az állam.Mert ugyan is átrendezték a szobám.

Mert ugyan is átrendezték a szobám

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Bár nem méz ki rosszul.A nagy csodálkozást anya zavarta meg.

A:Szia Eliza!Hogy hogy itthon is vagy?Minden oké?Milyen volt?És...-itt ránézett Amandára
E:Szia anyu!Ha nem tudnád ő az ikertestvérem akit örökbeadtatok!
A:Honnan tudod?
E:Csak nézz ránk!Ja meg amúgy esetleg az ,,Amanda,, feliratú dobozból!
A:Figyelj!Ezt már rég el akartuk mondani.De nem volt jó alkalom...és amúgy is mindenhol kerestük Amandát mert meggondoltuk magunkat.De nem találtuk meg.És most itt van-erre átölelte Amandát-
E:Akkor ideköltözhet?
A:Igen persze!
E:Amanda lécci lécci lécci!!!
Am:Na jó!
A:Remek!Szólíts nyugodtan anyunak!
Am:Oké anya!

Anya kiment.Én meg megkértem Amandát hogy hozzuk el a cuccait.El is indultunk.Szerintem Amanda is belátta hogy mi már most többet jelentünk neki mint a régi családja.Szóval elindultunk.Odaértünk egy fa ház elé.Bementünk.Nem volt nagy.Egy emeletes volt 2 szoba+egy nappalikonyha+egy ici pici fürdőszoba.Amanda ,,szülei,, a szobájukban voltak.Szóval arra vettük az irányt.De ami ott fogadott arra nem számítottam.Amanda szobájában volt egy ágy és egy pici szekrény.A szülei szovájában:Plazmatv,marha drága francia ágy,egy nagyon nagy szekrény,egy futópad,egy íróasztal amin IPhone gép volt.Ja és persze egy IPhone laptop is.Na azt tudtam hogy rosszul bánnak Amandával,de azt hogy ennyire azt nem!Szóval Amanda elkezdett beszélni.
(anyuka:ak apuka:ap)

ak:Amanda ő meg ki?
Am:Ő tudod az ikertesóm akihez most elköltözök!
ap:Nem mész innen sehova ezzel az a kis ku*vával!
E:Na jó nem tudom fel tűnt-e de bazmeg ugyan úgy nézek ki mint a lánya!És neki mellettem a helye!És kibaszottul nem vagyok kurva!
ap:Hogy beszélsz te velem?-és itt felemelte a kezét hogy megverjen.-
Am:Hagyd békén!Most!Nem egy kurva!Ő az ikertestvérem és egy nagyon kedves lány csak tudod ok nélkül lekurváztad!Amúgy mentem bepakolni és már itt sem vagyok!
ap:Na jó menjetek isten hírével-már a dühtől vörös fejjel.-

Bementünk a pici szobába.Segítettem neki összeszedni a ruháit.Ezen kívűl nem volt mása.Úgyhogy mondtam neki hogy ma elmegyünk vásárolni!Mert kell neki egy íróasztal meg egy normális telefon meg egy laptop.Meg kell neki több ruha is!Szegénykémnek alig van valamilye.
Végül teli kézzel indultunk el.Otthon leraktuk a cuccokat és elindultunk vásárolni.Most az egyszer gyalog mentünk.És ekkor megláttam valakit akit nagyon nem akartam látni...Mert majdnem öngyilkos lettem miatta

Váratlan esemény |Marcus and Martinus| BefejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ