13.Tessék?

487 34 3
                                    

E:Miért nem mondtad előbb?
Mac:Mert nem akartalak elveszíteni!
E:Én sem akartalak!!😭

Erre szorosan átöleltem egy percig minden érzést kizárva.Kicsit azért még kételkedtem de tulajdonképpen mért ne lehetne igaz?Szóval szerintem inkább neki hiszek mint egy random lánynak instagramon.Úgy döntöttem hogy ezt a témát hanyagolom.

-reggel 11-

Már persze Amanda is felkelt.Igazából azóta csak filmet néztünk.Persze mi mást mint Star Warst?😂Na jó egy évadot végignézettem velük utána a vészhelyzetből is.😂Miután már mindhármunknak fájt a szeme a tvzéstől lementünk reggelizni.De előtte még Bementünk Martinusért mert ő még a szomszédba volt.Marcus felkeltette.Nem tudom hogy bír még mindig aludni.Ugyan is mi a szomszédban ott ordibáltunk.Amúgy sem szokott sokáig aludni.Na mind1.Szóval miután mindenki megvolt lementünk reggelizni.Tükörtojás volt a reggeli.Miután elfogyasztottuk felszaladtam a szobába,magam után húzva Amandát is.Gyorsan csináltunk egy képet.

Gyorsan csináltunk egy képet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

És kiraktam instára.Ez lett az egyik kedvenc fotóm.Kopogtattak az ajtón.Kinyitottam.A menedzser állt velem szembe.

Menedzser:Szia Elizabeth!Beszélnünk kéne!Szóval a helyzet hogy lemondták a turnét.
E:Mi?
Menedzser:Lemondták.Nem tudom miért.De így viszont későbbre halasztják a turné többi részét.Szóval még ma elindulunk haza!Úgyhogy csomagolj!

Mire visszatértem a földre a menedzser már elment.Lesokkolt a hír.Szóval akkor most majd megint Marcus hiányba fogok szenvedni.És apuék még nem is tudják hogy tudok az ikertesómról.Minden esetre nem volt mit tenni.Elkezdtem pakolni és elmondtam Amandának is.Miután bepakoltam,kb 2 óra alatt bepakoltam,be kopogtat a fiúkhoz.Martinus nyitott ajtót.

Tinus:Szia!
E:Szia!Nektek mondta már a ...-nem engedte hogy befejezzem.-
Tinus:...Igen mondta.Kár érte.Hiányozni fogtok!
E:Ti is nekünk.

Erre átöleltem.(Még mindig nem akarom lenyúlni Bogi elől csak szimplán tök jó barátok lettünk)Majd bejeb mentem és Marcust pillantottam meg.Épp pakolt.Összenéztünk.Rámmosolygott és odajött.

Mac:Szia életem!
E:Szia!-és adtam egy puszit a szájára-
E:Segítsek valamit?
Mac:Nem kell.Már majdnem útra kész vagyunk.

Ezután vissza mentem a szobákba és teljes mértékben útra készre csináltam magam.



Sziasztok!Ez egy gyors szövegmagyarázat lesz.Ugyan is a fotón amit beraktam Liza és Lena van.Szoval tulajdon képpen Elizabeth és Amanda alatt azt kell érteni hogy ők úgy néznek ki mint Liza és Lena.Remélem azért értitek.

Váratlan esemény |Marcus and Martinus| BefejezettOnde histórias criam vida. Descubra agora