Amikor haza értünk már rohantam is le Carl-hoz.
C:Szia
E:Szia
C:Szóval?
E:Az a helyzet hogy elkérni jutnom Finnországba a barátom koncertjére ami nagyon fontos lenne.Tudom hogy ég nagy kérés és megértem ha nem-et mondasz de kölcsön tudnád adni a kocsidat?
C:Persze bármit!Feltankolom hogy azzal már ne legyen bajod!
E:Köszi tényleg nagyon köszi!Nagyon hálás vagyok!A részleteket megbeszéltük és felmentem.Lezuhanyoztam és már mentem is aludni.
Másnap
Hajnali 4 óra van.Gyorsnak kell lennem ha oda akarok érni.Lezuhanyoztam,felvettem ezt az outfittet:
Megcsináltam a sminkem aztán felkaptam a telefonomat egy fekete válltáskával együtt és elindultam.Carl tegnap otthagyta a kocsit a házunk előtt.Beszálltam és már indultam is mert 6:30 volt és már késésben voltam.Siettem ahogy csak a sebességkorlát engedte.9 óra lehetett.Még egy óra volt hátra amikor az autó megállt az út közepén.Egy aztópályán voltam.Mint a villám kitoltam a kocsit az út szélére és lementem a fűre.Kifogyott a benzin.Nem tudom hogy gondoltam hogy majd az a fiú aki szerelmes belém nem fogja megakadályozni hogy elmenjek a pasim koncertjére.Nagyon mérges voltam.Felhívtam a vontató céget de csak 2 óra múlva tudtak kijönni.Én meg csak ott sírtam.Nem tudtam mit csinálni.Innen vagy 100 km-re volt a benzinkút.Folytom a telefonom óráját néztem.10 órakor viszont sírógörcsöt kaptam.Nem értem oda pedig olyan fontos volt neki.Miután a vontató megérkezett 11-kor kértem hogy engem vigyenek el a koncert helyszínére.Nem hittem hogy még tartani fog mire odaérnek de reménykedtem.
Megérkeztünk.Berohantam az arénába de a fellépőterem üres volt.Egy levelet találtam a színpadon:
Kedves Elizabeth
ha ezt olvasod akkor betartottad az ígérted és eljöttél amit nagyon köszönök!
Nagyon szeretlek!
Sajnálom hogy nem tudtál idérni.Meg akartam kérdezni az egész stadion előtt azt a kérdést:Leszel a barátnőm?-Igen
Suttogta magam elé sírva
VOUS LISEZ
Váratlan esemény |Marcus and Martinus| Befejezett
FanfictionÉn:Egy átlagos lány vagyok.Vagy mégsem?Nem mert híres vagyok.Mivel Justin Bieber az apám.Van egy saját zeneszámom ezért aztán semmi magánélet nem lehet a követőim miatt.De szeretem őket.Nem tudnék nélkülük élni!Felbukkant az ikertesóm így 15 éves ko...