Kedd

1.2K 45 2
                                    

-reggel 7 óra-
-Elizabeth szemszöge-

Valami furcsa hangra ébredtem.El sem tudtam képzelni mi az addig amíg el nem indultam felé.A konyhából jött.Lemásztam a lépcsőn és az irányt a konyha felé vettem.Megfogtam a seprűt mert nagyon féltem.Aztán benyitottam a konyhába és egy embert láttam.Gongolkodás nélkül elkezdtem püfölni.Az ember kiabált hogy álj és egyszer csak megláttam az arcát...

Leo:Álj!!
E:Leo te meg mi francot keresel 7 órakor a konyhában?És Lele hol van?
Leo:Lele nálunk van!
E:Ok!De te még mindig mit kerestél itt?!-mondtam ezt már szinte kiabálva-
Leo:Nos Lelének akartam reggelit csinálni de nem volt nàlunk otthon tej...-nem hagytam hogy végig mondja-
E:...És úgy gondoltad folytatod itt?Miért pont itt,miért nem Hannáéknál vagy...-Nem hagyta hogy befejezzem-
Leo:Hannával nem vagyunk jóba!Szerintem te is tudod hogy az exem!És apukád tudja hogy itt vagyok.Azért nem kapcsoltam villanyt hogy ne ébred hetek fel!
E:Hát késő!De azért bocsi!Ezekszerint fölöslegesen ütlegeltelek egy seprűvel?-kérdeztem már röhögve-
Leo:Nem!Mert így legalább ha majd tényleg betörnek tudsz védekezni.

Ezen jót röhögtünk és Leo el is indult haza.
Felmentem a szobámba és láttam hogy Emma már ébren van.

Em:Te mit csináltál ilyenkor lent?
E:Él halálra ütöttem Leót egy seprűvel-mondtam röhögve-
Em:Mi?
E:-és itt elmagyaráztam neki mire már ő is röhögött-
Em:Akkor neked izgalmas reggeled volt!
E:Az tuti!Emma szivassuk már meg Bogit!
Em:Okés!Van ötleted?
E:Igen!Gyere velem

Levittem a konyhába és a kezébe nyomtam a kechupot!Én a majonézt vettem a kezembe és elindultunk felfele.Ráraktam egy törölközőt a haját a hogy azzal azért mégse kelljen szenvednie és telenyomtuk kechuppal és majonézzel az arcát.Aztán alvást tettetünk.Bogi felébredt rá 2 percre.

B:Elizabeth Bieber ez meg mi a sz*r??-mondta igen csak idegesen-
B:Elizabeth!!!!!!
B:Eliza!!!!!
E:Igen?
B:Ez mi? -mutatott az arcára-
E:kechup meg egy kis majonéz
B:Elizabeth megfojtalak-persze nem gondolta komolyan-

És elment arcot mosni.

-reggel 9-

Már elindultunk a parkba.Jött ugyebár apu is de anyu inkább itthon maradt.
Amint megláttuk Lelét odakiáltottunk neki.

E,Em,B:Lele itt vagyunk!!
-Lele odajött hozzánk-
L:Sziasztok!Indulunk?
E:Igen gyere itt van ezzel a géppel megyünk!
B:Jól nèz ki!
E:Szerintem is!Ez egy boing 737!
B:Wow!

Felszáltunk és egy viszonylag zökkenőmentes út után leszáltunk Norvégiában.Azon belül Troforsban.Gyönyörű hely!Tele sok fával.Elindultunk az átmeneti házunk hoz.Gyönyörű volt a panoráma!Egyenesen egy tóra láttunk.A tó körül rengeteg fa,bokor,virág és kő volt.Ki is mentem!Sikerült 2-t kacsáznom!
Mikor visszamntem nekiálltak kicsomagolni.Mire mindent megcsináltunk ide bent beesteledett.Elindult mindenki aludni.
Ezzel zárult a keddi nap!

Sziasztok!Remélem tetszik a story!Még rengeteg izgalmas rész lesz benne!Ha kérdésetek van kommentbe nyugottan írjátok le!

Sziasztok!Remélem tetszik a story!Még rengeteg izgalmas rész lesz benne!Ha kérdésetek van kommentbe nyugottan írjátok le!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.
Váratlan esemény |Marcus and Martinus| BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant