Ez a rész Valentin napon játszódik Valentin nap alkalmából.Szóval ez egy különkiadás mivel a többi részben nyár van.
Valentin nap reggel van.Ma kimegyek repülővel Norvégiába Marcushoz meglepem őt.De előbb suli.Szóval bepakoltam a suli tatyóm,felkaptam a hátamra és indultam mivel a készülődés többi részével kész voltam.Az outfittem (nem tudom hogy írják sry) így nézett ki:
Meg persze egy kabátot is felvettem.Mikor beértem a suliba odamentem Anitáékhoz
(Anita egy új szereplő aki régebben az IBFem volt de most egy suliba járunk.15 éves.Kép:)Beszélgettünk egy darabig de után amennyi kellett órára.Törivel kezdtünk.Nagyon utálom.Olyan unalmas...Itt Amanda mellett ülök.Szóval letelepedtem és kezdődött az óra.Ezután még egy tesi egy biológia egy fizika és egy matek is volt.De végre vége lett a napnak.Mikor kicsöngettek az utolsó óráról akkor már szaladtam is haza.Amandát meg se vártam.Otthon összeszedtem a cuccaim és suhantam ki a reptérre.Felszálltam a repülőre amire volt jegyem.Bogi is jön.Csak ő már úton van.Kb egyszerre kell odaérnünk.A repülőút zökkenőmentes volt szép fel és leszállással.Mikor leszálltam bementem az épületbe.Ott várt Bogi.Egymásnak ugrottunk és úgy öleltük meg egymást.Olyanok voltunk mintha IBFFek lettünk volna.Pedig BFFek voltunk.Elindultunk Marcus és Martinus háza felé.Taxival mentünk mert különben tuti nem jutottunk volna előre.Út közbe Bogival megbeszéltük mik történtek az utóbbi időben meg ilyesmi.A végén már csak hülyéskedtünk.Megérkeztünk.A szívem a torkomba dobogott.Tudtuk hogy Marcus nyit majd ajtót ezért én elbújtam Bogi pedig csöngetett.Úgy történt ahogy reméltük.
M:Oo.Szia Bogi!Gyere be Martinus fent van a szobájában.
Bogi felment és amikor Marcus már csukta volna be az ajtót előugrottam
E:Rólam se felejtkezz meg!
Amikor meglátott átölelet szorosan és csak annyit súgott a fülembe Boldog Valentin napot szerelmem.Persze visszamondtam.Vagy 10 percig álltunk ott egymás karjaiban.Amikor végül is Marcus felemelt és megcsókolt.Nagxon romantikus volt.Soha nem volt még ilyen jó fiú barátom😻A legjobb akit csak kívánhatnék.
E:Te vagy a legjobb dolog az életembe-ezt úgy mondtam hogy közbe az orrunk összért-
M:Nekem meg te!Nagyon örülök hogy itt vagy!
E:Én is!Egész hónapban ezt vártam!Hogy végre láthassalak.
M:Nagyon szeretlek!
E:Én is!Végül letett a földre és kimentünk a kis tóhoz.Leültünk arra a padra ahol egy kicsit több mint fél éve összejöttünk.Egy darabig még itt beszélgettünk de aztán odamentem a tóhoz és lefröcsköltem.Ennek az lett a vége hogy min ketten csutom vizeken feküdtünk a földön egymás karjaiban.Nem azt mondom hogy nem fáztam a víz miatt hanem inkább csak nem törődtem vele.Pont naplemente volt.Életem egyik legszebb pillanata volt ez.De sajnos hamar vége lett.Mivel be kellett mennünk mert szétfagytunk.Szóval bementünk és mivel így volt megbeszélve ezért bementem Marcus szobájába és hamar el is aludtam.
Sziasztok!Ezzel a résszel szeretnék mindenkinek boldog Valentin napot kívánni.Remélem nektek jobban telt mint nekem...de ez a rész megírása nagyon jó volt.Életem legjobb alkotása😂.Ne értsétek félre tényleg tetszik!Szóval még egyszer boldog Valentin napot mindenkinek!😻
VOUS LISEZ
Váratlan esemény |Marcus and Martinus| Befejezett
FanfictionÉn:Egy átlagos lány vagyok.Vagy mégsem?Nem mert híres vagyok.Mivel Justin Bieber az apám.Van egy saját zeneszámom ezért aztán semmi magánélet nem lehet a követőim miatt.De szeretem őket.Nem tudnék nélkülük élni!Felbukkant az ikertesóm így 15 éves ko...