Nagyon fognak hiányozni...
De nagyon.Nehéz búcsú után megvártuk míg felszàlnak a gépre.A gép elindult.Jó messzire innen.Annyi gondolat volt a fejemben.Anyu megfogott és hátrahúzott hogy szàljak be a kocsiba.Nem akartam.Végül azért beszálltam amikor a már nem lehetett látni a repülőt.Ezután hazamentünk.Nem igazán akartam Bogival a tónál történtekről beszélni de persze otthon egyből szóba hozta.B:Na akkor most mi van?
E:Mivel mi van?
B:Inkább kivel...
E:Nem tudom miről beszélsz! -Igyekeztem elhitetni hogy nem értem pedig igen is értettem.-
B:Marcussal..Akkor jártok?
E:Nem tudom Bogi kérlek szálljunk le a témáról!
B:Na jó!-délután 2-
B:Úristen elkések!!
E:Honnan?
B:Megbeszéltük tegnap Tinussal hogy találkozunk.
E:Ja értem...Szóval gyorsan átöltözött és elment.Szóval egyedül maradtam.Legalábbis amíg s ezután 1 másodpercel be nem csöngetett Marcus.Kinyitottam és behívtam.Bementünk a szobámba hogy tudjunk beszélni.
Mac:Szóval...Hogy vagy?
E:Jól és te?
Mac:Megvagyok
E:Figyelj!Szerettem volna kérdezni valamit...
Mac:Mit?
E:Érzel valamit irántam?
Mac:Betty (ez az Elizabeth becézése mielőtt kérdezne valaki) én szerelmes vagyok..beléd.
E:És benne lennél abban hogy járjunk?
Nem mondott semmit csak megcsókolt.És a karjaiba ugrottam.Nem tudtam hogy miért pont én tetszik neki.De szerencsésnek éreztem magam.Nagyon.
E:Amúgy tudsz róla hogy Bogi és Martinus randiznak?😏
Mac:Igen.Remélem összejönnek.
E:Ja én is.Bogin látom hogy tetszik neki.Csak nem meri kimondani.Ismerem már ennyire.
Mac:Igen.Martinusnak ő lenne az első barátnője.Szóval nem tudom milyen ha tetszik neki valaki.De szerintem ilyen.
E:És neked én hányadik vagyok?
Mac:Tényleg számon kéne tartanom??
E:Szóval sokadik.-mondtam egy kicsit megsértődve-
Mac:Dehogyis csak vicc volt.Az első.
E:Nem volt vicces.De azért ez megnyugtatóÉs bocsánat képpen nyomott egy puszit az orromra.És itt még sokat beszélgettünk.El is szaladt az idő.4 óra lett.Bogi házért és mellette Martinus.Bementek a másik szobába és beszélgettek.Én persze tudni akartam miről szóval Marcus kiséretével az ajtó elé álltunk és halgatóztunk.Elinte semmi izgi de aztán témára tértek.Aztán csönd lett.Nekidöltem az ajtónál úgy halgatóztam.És persze az ajtó ellenem volt.Kinyilt.Pont akkor mikor CSÓKOLÓZTAK.Nagyon gáz volt.
B:Elizabeth..Te halgatóztál?
E:Nem csak... ... ....neki estem az ajtónak
B:Na jó mindegy is de kérlek mostmár menj ki!
E:Oké. -és kirohantam-Még beszélgettünk Marcussal egy darabig aztán 9 óra lett és leültünk Star Warsot nézni.Nagyon szeretem a Star Warsot.
Ezzel zárult le a csütörtökSziasztok!Remélem ez is tetszik és nem lett túl mesebeli.Legközelebbi rész már csak karácsony után lesz de az hosszabb lesz.Bocsi!
ESTÁS LEYENDO
Váratlan esemény |Marcus and Martinus| Befejezett
FanficÉn:Egy átlagos lány vagyok.Vagy mégsem?Nem mert híres vagyok.Mivel Justin Bieber az apám.Van egy saját zeneszámom ezért aztán semmi magánélet nem lehet a követőim miatt.De szeretem őket.Nem tudnék nélkülük élni!Felbukkant az ikertesóm így 15 éves ko...