22.Fájó jelen és gyönyörű múlt

370 24 0
                                    

Reggel 8 óra van.Ma még nem tudom műt fogok csinálni.Amival (Amanda=Ami) megbeszéltük hogy eljön velem egy koncertre ami itt lesz Berlinben.Shawn Mendes koncert.Bár szívesebben mennék Marcus koncertjére...de mostmár késő...Szóval lementem a konyhába,úgy ahogy voltam,pizsomába,mamuszba,álmos fejjel,reggelizni.Csináltam egy szendvicset és ledobtam magam a TV elé.Megnéztem egy vészhelyzet részt utána pedig átpörgettem az instát.Ahogy néztem végig az ajánlott embereket egyen megakadt a szemem.Marcus és Martinus követi...Rányomtam mert gondoltam bekövetem de akkor...Azthittem hogy egy pillanatra levegőt se vettem.Az a lány 2 órával ezelőtt tett fel egy csókolózós képet MARCUSSAL😭Azt se tudtam mit gondoljak.Ha nem jön ke abban a minutumban Ami akkor megfulladok ugyanis szószerint nem vettem levegőt mert elfelejtettem a ledöbbentségből.
A:Eliz!Levegőt vegyél!
Odarohant hozzám és leesett neki egyből mivan mivel én a telefonom képernyőjén keresztül simogatt Mac arcát aki viszont azzal a lánnyal csókolózott és közbe zokogtam.
A:Eliz nagyon sajnálom!Hogy tudok segíteni?
E:Sehogy...-mondtam könnyeimet visszafolytva-
A:Nézd gyere le egy kicsit elmegyünk sétálni és jobb lesz hidd el!
E:Jóötlet
Letöröltem könnyimet és felszaladtam összeszedni magam.Elindultunk csak úgy az utcán.Tényleg segîtett amîgy megnem jelet valaki...

MARCUS ÉS A BARÁTNŐJE JÖTT VELÜNK SZEMBE AZ UTÁN KÉZENFOGVA ÉS FOLYAMATOSAN EGYMÁST NÉZVE😭
Amanda látta hogy sírásra áll a szemem.És amit akkor tett azt soha soha soha nem felejtem el neki.
A:Marcus arról tud a kis barátnőd hogy 1 napja se szakítottál Elizabeth-tel?Azt hittem jobb ember vagy Gunnarsen de hát te is csak egy kibaszott fiú vagy aki képes így kihasználni valakit.

Mielőtt válaszolt volna Ami elhúzott onnan.
Viszont bármilyen jól is esett beszólni neki attól még ez megtörtént.Csak arra tudtam gondolni hogy tegnapelőtt még volt olyan hogy ,,mi'' és én sétáltam Marcussal kézenfogva és én néztem csillogó szemeibe és én mosolyogtam rá én csókoltam én öleltem...de ez már a múlt

Sziasztok!Bocsi ez nem lett valami hosszú de azért remélem tetszik!

Váratlan esemény |Marcus and Martinus| BefejezettNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ