3. Bölüm

407 10 3
                                    

Sola döndü ve kafeye doğru ilerledi. Eve geç gitmeyi ve ödevlere biraz geç başlamayı sorun etmedi. Zaten evdeyken de biraz geç başlardı ödevlere. Yemeğe kadar oyalanırdı. Hem belki yemeği bu gün evde yemezdi. Annesini aradı ve geç geleceğini söyledi. Annesi ise evde balık olduğunu ve yemeğe katılıp katılmayacağını sordu. Annesine hayır yanıtını verdikten sonra kafeye gitmeye karar verdiği için mutlu oldu. Balıkla arası pek iyi değildi ama annesi mutlaka ayda bir kez balık yapardı.
Kahveye vardığında kapıyı açtı ve içeri girdi. Kahve kokusu onu gülümsetti. Kokuyu içine çekti ve etrafına bakmaya başladı. Arkadaşlarını görünce yanlarına gitti ve selam vererek usulca oturdu.
Yemek siparişi verdikten sonra arkadşlarına lavaboya gideceğini söyledi. Ellerini kuruladıktan sonra telefonuna mesaj geldi. Telefonunu aldı ve mesajın kimden geldiğine baktı. Hoşlandığı çocuktandı.
Alex onun çocukluk aşkıydı. Aynı zamanda da tek aşkı. Hiçbir zaman bunu ona söyleyememişti. Mesajı açtı. Alex buluşmak istediğini, söylemesi gereken önemli bir şey olduğunu yazmıştı.
Marie ne yazması gerektiğini bilmiyordu. Kabul mü etmeliydi yoksa cevap yazmayıp duymazdan mı gelmeliydi?

1) Kabul etmeli
2) Duymazdan gelmeli

1 diyenler 6. Bölüme
2 diyenler 7. Bölüme geçebilir

Senin Hikayen (İnteraktif Kitap) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin