7

806 79 67
                                    

"Abel banyodan çıkmayı düşünüyor musun?"

"Hey, banyoda uyumuyorsundur umarım."

Bella banyonun kapısına gelip birkaç defa kapıya tıkladı. Yine ses gelmemişti. Endişelenmeye başlıyordu.

"Abel eğer cevap vermezsen içeriye gireceğim. Umarım çıplaksındır."

Düşüncesini sesli dile getirdiği için gözlerini sıkıca kapatıp, alnına hızla birkaç defa vurdu.

"Ş-şey demek istediğim müsaitsen içeri gireceğim, müsait misin?"

Bella yine cevap alamadığında korku bütün bedenini bir anda sarmıştı. İçeriye girmeye karar verdi.

Derin nefes aldı. İçeride hayal ettiği şeyle karşılaşabilirdi. Dudaklarını yalayıp, üçe kadar saydıktan sonra kapıyı açtı.

Aynı anda Abel da kapıyı açtığı için burun buruna gelmişlerdi. Birbirlerine şaşkınlıkla bakıyorlardı.

Fazla yakınlardı. Öyle ki nefesleri birbirlerinin tenlerine çarpıyordu. Bella düşüp bayılacağını düşünüyordu.

Sessizliği bozan Abel oldu.

"Söylediklerini duydum."

Gözlerini Bella'nın dudaklarından zar zor çekmişti. Bella utançtan gözlerini banyonun çeşitli yerlerine çevirdi.

"Ne kadarını duydun?"

Abel yarım ağız gülümsedi.

"Şu çıplaklık kısmına kadar. Çünkü sonrasını dinlemek istemedim."

Bella, Abel'a baktığında onun dudaklarına baktığını gördü. Kalbi normalden daha hızlı atmaya başlamıştı. Banyo ona sauna sıcaklığı veriyordu sanki.

Bir süre daha birbirlerine baktılar. Abel gülümseyip başını hafifçe iki yana salladı. Gözlerini Bella'nın gözlerinden ayırmadan, kendi yazdığı şarkı sözünü mırıldanmaya başladı.

They couldn't see what I see in you,
Cause I believe in you.
(Onlar benim sende gördüğüm şeyi göremezler,
Çünkü ben sana inandım.)

Beraber yazdıkları bir şarkıydı ve Bella bu şarkıyı seviyordu. Abel'a biraz daha yaklaşıp, kulağına doğru tahrik edici bir sesle fısıldayarak şarkının devamını getirdi.

You're the only one I choose.
Even though you break my heart.
(Sen seçtiğim tek kişisin.
Kalbimi kırsan bile.)

Bella'nın sesi, Abel'ın kulağını gıdıklarken yavaşça geriye çekildi. Bella'nın heyecandan inip kalkan göğsü, Abel'ın dikkatinden kaçmamıştı. Daha fazla dayanamayacağını anladığında, ellerini Bella'nın boynuna yerleştirip onu hızlıca kendine çekti ve dudaklarını Bella'nın dudaklarıyla buluşturdu.

Hızlı ve tutkulu öpüşmeye devam ederlerken Bella, Abel'ın kucağına atlayıp, bacaklarını beline doladı. Abel, ellerini Bella'nın boynundan çekip, kalçasından onu sıkıca kavrayıp kendine bastırdı. Bu hareketle Bella istemsizce inledi.

Dudaklarını birbirlerinden ayırmadan yatak odasına ilerlediler. İkisinin de zevkten gözleri dönmüştü. Yatağın önüne geldiklerinde Abel yavaşça geri çekildi.

"Bu kısımda seni yatağa itmem gerekiyor Bayan Hadid."

Bella onaylayan bir ifadeyle gözlerini sevdiği adamın gözlerine dikti. Bedeni yatakla buluştuğu sırada Abel yavaşça üzerine eğildi. Dudaklarını Bella'nın dudaklarına değdirdi. Bella onu öpmek için dudaklarını araladığı sırada Abel geri çekilip karşısındaki sanat eserini incelemeye başladı.

Narin dokunuşlarla Bella'nın saçını okşarken fısıltıyla konuştu.

"Seni o kadar çok özledim ki..."

Abel'ın elleri, yumuşak saçlardan aşağı doğru kayıp, tapılası göğüslerle buluştuğunda Bella istemsizce gözlerini yumdu.

İkisinin de kalpleri normalinden hızlı atıyordu. Bella ellerini Abel'ın yanaklarına yerleştirip onu kendine çekti ve iştahla dudaklarına kapandı.

Bir süre daha öpüştükten sonra birbirlerinin kıyafetlerini hızla çıkarttılar. Abel kondom kullanmayı istemese de, Bella bu konuda katıydı. Kondom şarttı ona göre.

İşaret ve orta parmağını Bella'ya uzattı. Bella gözü dönmüş bir şekilde uzun, kemikli parmakları hızlıca yaladı.

Elini geri çektikten sonra ıslak parmakları Bella'nın klitorisinde dolaştırdı. Bu hareketle Bella'nın ağzından sesli bir inilti koptu.

Abel bu sırada işaret parmağını dar vajinadan içeriye ittirdi. Aynı şekilde orta parmağı da içeri ittikten sonra makas hareketiyle Bella'nın gevşemesini sağladı.

Parmaklarını geri çıkarttıktan sonra küçük Abel'a baktı. Bekleyemeyecekti.

Penisini yavaşça vajinadan içeri kaydırınca Bella'nın sırtı yavaşça yukarı doğru kalktı. Abel eğilip sanat eserine ard arda öpücükler kondurdu. O sırada çoktan içine girmişti.

Başta yavaş hareketlerle içinde gel git yaparken, Bella'nın isteğiyle hareketlerini hızlandırdı. Sırtındaki tırnak izlerine sabah bakacaktı. İzler sızladıkça Abel'ın gel git darbeleri daha da sertleşiyordu.

Bella'nın zevkten gözü kararmıştı. İki aydır özlem duyduğu adamı kendine çekip önce dudaklarına sonra çenesine ıslak öpücükler bıraktı.

Abel, Bella'nın boynuna eğilip iz bırakacak öpücükler atmaya başlarken Bella kollarını sevdiği adamın sırtına doladı. Gözleri belli bir noktaya dalarken, gecenin uzun süreceği bilincindeydi.

•••

Olga Semyonov iğrenç seks sahneleri nasıl yazılır öğreniyorum seri 1 gibi oldu ve dengesiz birisi olduğum için bölüm geç geldi diyemem hastaydım bir süre girmedim hiçbir hesabıma bu yüzden hepinizden özür dilerim

In The Night [Abella] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin